![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Brussel betreft, hoeveel van de honderduizenden pendelaars naar Brussel zijn er ambtenaar ? Verhuis heel de ambtenarij naar Antwerpen en Gent (maak niet dezelfde fout met alles in 1 stad te proppen) en Brussel is helemaal dood. Niet dat ik Brussel dat toewens, maar het illustreert maar dat Brussel gewoonweg niet zonder Vlaanderen kan. Omgekeerd mijn inziens wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Zuid-Korea speelt ook met het idee om zijn hoofdstad te verplaatsen, omdat Seoel te kwetsbaar is voor Noord-Koreaanse raketten. In Centraal-Azië is er een land (ik denk Oezbekistan) dat z'n hoofdstad verplaatst heeft naar het geboortedorp van de president/dictator. Als Vlaanderen een nieuwe hoofdstad zou uitbouwen, dan zou dat toch maar een soort Tel-Aviv of Den Haag zijn, en geen Jeruzalem of Amsterdam. |
Citaat:
Leterme heeft deze techniek, jammer genoeg voor ons, nog altijd niet onder de knie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rijsel en later Mechelen waren de historische hoofdsteden van Vlaanderen. |
Citaat:
Je dient naar de toekomst te kijken ! Hoe komen we tot een onafhankeliijk Vlaanderen in de EU ? Laat Wallonië Wallonië, zij verhinderen dat Vlaanderen zich economisch in de EU en daarbuiten ontplooit... Staar je niet blind op onze onwillige/ondankbare buur Wallonië, maar laat ons solidair zijn met de andere lidstaten van de EU. Durf vooruit te kijken ! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be