![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen foute connotaties aan mijn dierbare nickname toekennen hoor. 8O En mijn aangeboren 'shyness' vindt gewoon zijn oorsprong in een vorm van uiterste bescheidenheid: een mooie deugd, waar ik uitermate fier op ben, hem met uiterste vaardigheid te weten beoefenen. 8) |
Citaat:
Het jaar nadat een brand de akker verwoest, wordt dit uiterst vruchtbaar land. :oops: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Keuze te over:
:oops: :oops: :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of werkt dat niet op netspanning? Lopen de frigo's met embryo's voor K.I. ook geen gevaar in geval van stroomtekort? Je merkt het. Zo snel wordt je niet zwanger na een stroompanne. Ik bespeur eerder negatieve invloeden....... :twisted: :P 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is steeds verrijkend om info op te doen bij mensen met ervaring 'in the field' Ik voel dat er blijkbaar nog heel wat schaafwerk aan mijn (sexuele) voorlichting te leveren valt. Misschien eerst eens aan mijn internetverslaving remediëren. :? |
Citaat:
VEEEEEEEEL MEER TIJD VOOR PRAKTISCH BIJSCHAAFWERK. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Vreemdelingenbeleid ligt me niet zo aan het hart. Maar over het verdiepen van de democratie............. Vergeet niet dat je praten veel langer kan volhouden dan sexen. Je kan het zelfs in je slaap. En tot op veel hogere leeftijd (mits adequaat vals gebit en hoorapparaat) |
Citaat:
Electriciteitspanne dus! Dan is er niks anders te doen dan..... LEUK! |
Citaat:
Amai, zo weinig fantasie!
Enfin, ik heb er niet veel hoop in. Mijn laatste voorstel zal wel verkeerdelijk begrepen worden als katje knijpen in het donker....... :? |
Sex is het enige essentiele in een relatie aangezien men dan pas van een relatie spreekt...vind ik. :wink:
|
Citaat:
Ik heb een heel bijzondere relatie met mijn ouders, zij het volledig sexloos. Dat zweer ik je op mijn eer van Voil Jeannet en mijn eerstecommuniezieltje. :? :?: :( |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be