![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dus hou je leugens voor jezelf, ik ben het levende bewijs. |
Citaat:
Doorslaggevend bewijs.... |
Citaat:
|
Citaat:
De bedoeling van sommige daar zijn misschien wel goed, maar ze worden misbruikt door die partij... De lijn tussen de voorpost en VB is zooo vaaaag... |
Citaat:
2. Mocht dit correct zijn, dan nog doet dit helemaal niet ter zake. De betogers waren daar in hun hoedanigheid als Voorposter of NSV!'er en niet als kiezer, medewerker, mandataris van een of andere partij. U begint in deze topic over het Vlaams Belang; irrelevant dus. |
Citaat:
jaja... |
Citaat:
Weet maar al te goed dat onze tijd nog komt. |
Citaat:
kritisch.... mmm... bekijk de foldertjes van vb en sateliet organisaties eens van de laatste 20 jaar... kritisch... :lol: |
Citaat:
|
Ik ken inderdaad ook N-VA'ers die met regelmaat actie voeren, radicale Vlaamsnationalisten, maar die geen VB stemmen.
Ik ontken niet dat er soms een dunne lijn is tussen het VB en Voorpost, maar misschien ligt net daarin het bewijs wie er het meest ijvert voor een onafhankelijk Vlaanderen? |
Citaat:
niet voor ons is tegen... sla neer... dat is nu hetgene dat de voorpost en consoorten hebben als probleem, ze kunnen geen hand uitsteken, ze kunnen alleen maar met de vuist slaan... |
Citaat:
Citaat:
Maar er zijn er altijd die zich bij zo'n houding geen vragen stellen... |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn niet tegen vreemden, ze zijn tegen ons... wij hebben niets tegen holebi's, zij zijn tegen ons.... enz enz bij ons is het een reactie, bij de ANDER is het haat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders zou het waardeloos geweest zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be