![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over Roeland Raes:
Ik ben geen voorstander van de negationismewet. M.i. is die er gekomen om de Joodse gemeenschap een hart onder de riem te steken omwille van het verschrikkelijke leed dat hen werd aangedaan. Dat wil echter niet zeggen dat historici niet meer mogen pogen om de exacte omvang van de gruwelijkheden in kaart te brengen. Dat daarbij meningsverschillen zijn, zou niet mogen leiden tot strafbare feiten. Niemand is toch ooit veroordeeld omwille van vb. de aantallen slachtoffers van de Franse Revolutie in kaart te proberen brengen? Laat toch elke historicus zijn eigen visie proberen te onderbouwen. (Iemand die de Holocaust per definitie wil ontkennen gaat toch onmiddellijk door de mand vallen, Raes wou m.i. enkel de aantallen slachtoffers in twijfel trekken). Net alsof het "aantal" op zich de gruwel verantwoordt? |
haha
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij lijkt de toestand in Irak wat chaotischer. |
Citaat:
Maar gelukkig is een stoere vlaming nog altijd een mietje vergeleken met een fransman of een duitser. |
duitser
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herhaal de vraag even kort: Roeland Raes is een negationist. Raes kan ongestoord zijn gang gaan in het VB. Uw mening daarover? |
Citaat:
|
Citaat:
Toch bedankt voor uw antwoord. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
pijnlijk
Citaat:
|
Citaat:
|
belgicist
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be