![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
rechts vindt het net goed dat die vrijkomen dan kunnen ze achteraf weer zeveren over een knuffelbeleid |
Citaat:
Ik weet wel dat wangedrag door allochtoon racaille schering en inslag is op het openbaar vervoer, ik weet ook dat je zomaar sterft van een banaal ruzietje met allochtonen, ik weet ook dat dat racaille er als hazewinden vandoor gingen om onder te duiken. Wie niets te verbergen duikt niet onder. |
Citaat:
Komaan, leef je even in de situatie in. Ik weet wel zeker dat 99 % van de mensen het op een lopen zou zetten, temeer omdat ze het slachtoffer niet achterlieten in één of ander verloren steegje. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
zijn die 4 nu plots schuldig na dit verrijkend stukje proza van je ? |
Citaat:
|
daarentegen zitten die "skinheads" in Brugge nog altijd vast...
waarschijnlijk door het verschil tussen een laffe racistische daad en een "busincidentje"... |
Citaat:
|
Citaat:
stel dat er maar twee of drie geslagen en/of gestampt hebben... stel dat de anderen hen zouden aangemoedigd hebben verder te slaan... stel dat de anderen hun vrienden niet zouden hebben aangemaand te stoppen met slaan... stel dat de anderen ook gaan lopen zijn... gevlucht zijn... 1. zijn deze dan niet medeplichtig ? 2. zijn ze dan niet schuldig aan "schuldig verzuim en/of vluchten en een persoon in nood niet te helpen" ? |
Citaat:
een persoon in nood niet helpen ! marokkaan of amerikaan of van de maan ! :x |
Citaat:
als we daar op aan moeten kom jij sterk in aanmerking voor de racistische moord van iedere allochtoon die vermist wordt |
Citaat:
ze helpen wel hun "vriendjes" als ze hen komen arresteren... :twisted: dan is het zeker "eigen volk eerst"... :x |
Citaat:
1. dat zit er best in 2. dat zit er al in |
Citaat:
|
Citaat:
fotoboekje met 900 "geregistreerde en gefotografeerde kapoentjes" :roll: |
[quote]
Citaat:
Citaat:
Leg dat maar eens uit. Dus als je je broek niet afsteekt voor allochtone racistische moordenaars ben je zelf een racistische moordenaar van elke vermiste allochtoon ... aldus de simpele logica van simpele praha. |
Citaat:
dat ze dan wel de eerste zijn om te helpen... hun eigen volk eerst !! :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be