![]() |
Citaat:
Dat is allemaal verschrikkelijk natuurlijk. Die rot-skinheads... Kan het nog erger? Euh... ja, misschien wel. Kun je je voorstellen wat er gebeurd zou zijn als onze 50 jarige vriend zo'n groepje 'bus 23-jongeren' was tegengekomen? Dan had de arme man het waarschijnlijk niet meer kunnen navertellen... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het echt zo is dat de gevangenissen vol marokanen zitten, kan ik me voor u wel voorstellen dat ge u bedreigt voelt op uw territorium. Maar het feit dat gij vrij rondloopt maakt mij niet vrolijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja mij ga je nooit horen beweren op de hoogte te zijn van wat er in de gevangenissen gebeurt. Ik weet het gewoon niet en ik ga er vanuit dat dat bij de meeste mensen zo is. |
Citaat:
|
Citaat:
Tja en gij kunt het weten he 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar heb ik dat geschreven?? Is dat misschien een sport van u, er een beetje op los fantaseren en dan zomaar wat woorden in iemands mond te leggen? |
Citaat:
|
Citaat:
Zoekt die er de Vbers uit of zijn die gewoon het meest geschikt voor de job? |
Citaat:
|
Citaat:
Op parkings staan borden om mij aan te zetten geen waardevolle voorwerpen na te laten en mijn wagen af te sluiten. Tankstations, juweliers, apothekers, noem maar op worden verplicht zich blauw te betalen aan veiligheid. Idem voor waardetransporten en banken. Allemaal wegens het onveiligheidsgevoel ons aangepraat door het VB ? Straf. |
Citaat:
De man in kwestie is in handen van skinheads gevallen ("eigen Vlaams volk eerst"). |
Citaat:
|
Citaat:
Die plotse opwinding werd veroorzaakt door de agressie van die zes jongeren. Er is dus wel degelijk een causaal verband m.i. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be