Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VRT: sympathie voor Jahjah (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53902)

Amon_Re 26 juli 2006 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1837183)
Ik ben zeker dat Abouh Jah Jah daar nog geen wapen heeft aangeraakt. Het enigste wat hij volgens mij doet is mensen opjutten en af en toe wat puin ruimen (waar uiteraard niets verkeerd mee is). Maar zodra hij hier terug is, zal hij wel beginnen zeggen hoe hij heldhaftig heeft meegevochten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boned.be
In Oktober 2002 eist Filip Dewinter een nieuwe procedure om Dyab Abou Jahjah zijn Belgische nationaliteit te ontnemen. Filip Dewinter: "Dyab Abou Jahjah steekt zijn sympathie voor de terreurorganisatie Hezbollah niet onder stoelen en banken. Hij importeert het conflict in het Midden-Oosten ook nu naar Antwerpen. Het is zijn verhaal dat hij Hezbollah-lid was, niet het onze.". Jahjah reageerde hierop, "Ik ben nooit lid van de Hezbollah geweest" "Wel heb ik gestreden tegen de Israëlische bezetter van mijn land. Ik heb daarbij wapens gedragen en ben daar fier op. We vochten tegen soldaten, niet tegen burgers. En ik sympathiseer inderdaad met Hezbollah, net zoals voor alle Libanese verzetsbewegingen."

PelgrimForever 27 juli 2006 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1839180)
Luc Van der Kelen (Foto Het Laatste Nieuws)

Mooi he

Dus het is teveel gevraagd te zeggen wie Luc Van der Kelen is ?

born2bewild 27 juli 2006 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever (Bericht 1841180)

ken je google?

Echt eens proberen.

En als je dan op dreef bent, typ ook eens Verhofstadt e.d. in. Altijd meegenomen om mee te draaien in de discussies hier.

Praetorian 27 juli 2006 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 1838904)
Die praatjesmaker gaat daar just niks doen. Het is wel een uitgelezen kans om hem definitief uit dit apenland te houden.

Met jou erbij? Ik denk wel dat we aan een meerderheid kunnen komen voor dat plan. \o/

@BuRnS 27 juli 2006 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1841984)
Met jou erbij? Ik denk wel dat we aan een meerderheid kunnen komen voor dat plan. \o/

volgens mij komen kommunisten uit rusland of cuba , dus jij mag het hier ook afbollen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Praetorian 27 juli 2006 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS (Bericht 1841994)
volgens mij komen kommunisten uit rusland of cuba , dus jij mag het hier ook afbollen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Sinds wanneer zijn de communisten aan de macht in Rusland? Dat is prachtig nieuws, als het waar is koop ik mij een enkeltje.

@BuRnS 27 juli 2006 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1841997)
Sinds wanneer zijn de communisten aan de macht in Rusland? Dat is prachtig nieuws, als het waar is koop ik mij een enkeltje.

communisten hebben in rusland wel degelijk aan de macht geweest , en bewezen dat hun systeem niet werkt , communisme zal in belgië ( in de toekomst Vlaanderen ) nooit echt werken laat staan regeren 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Praetorian 27 juli 2006 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS (Bericht 1842004)
communisten hebben in rusland wel degelijk aan de macht geweest , en bewezen dat hun systeem niet werkt , communisme zal in belgië ( in de toekomst Vlaanderen ) nooit echt werken laat staan regeren 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Dat is niet bewezen, de discussies over de verhouding tussen interne en externe factoren inzake de vertraagde groei in de jaren '80 is nog steeds aan de gang.

born2bewild 27 juli 2006 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1842017)
Dat is niet bewezen, de discussies over de verhouding tussen interne en externe factoren inzake de vertraagde groei in de jaren '80 is nog steeds aan de gang.

yep.
Bij de weg, acht u het al bewezen dat de aarde geen parallellopipidum is?

Praetorian 27 juli 2006 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 1842018)
yep.
Bij de weg, acht u het al bewezen dat de aarde geen parallellopipidum is?

Ooit al eens een werk gelezen over de problematiek, of zit je gewoon de klassieke antiprop af te raspelen? De groei in de jaren '80 zou tussen de 2 en 3.5% bedragen, deze cijfers zijn bijna nergens betwist, zelfs niet door onze geliefde proffen economie aan de hoveniersberg in Gent (donkerblauw hol). :>

Diego Raga 27 juli 2006 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob. (Bericht 1837950)
Voor mijn part mag Jahjah's populariteit bij de moslims in België best stevig toenemen, hoe meer hoe liever zou ik zeggen.

Ten eerste zou dat de opbouw van zijn MDP¨(moslim democratische(??) partij ) een flink handje helpen met als gevolg dat SP.A een flink deel van haar electoraat ziet verloren gaan (gedaan met in 't midden van 't bed te liggen).

Ten tweede vallen de maskers van de zogezegde integratie bereidwillige allochtone medeburgers af door zich te distantiëren van de Belgische partijen , waarbij vele autochtone burgers ook beginnen snappen dat het wij/zij gevoel er bij de moslims flink zit ingebakken.
Pas dan zal voor veel niet-VB kiezers duidelijk worden welke dreiging op lange termijn (lees de allochtone broedmachine op volle toeren) ons boven het hoofd hangt.
Wellicht zal dit dan het sluitstuk zijn om naar een electorale VB incontournabiliteit te glijden en daarin te redden wat er nog te redden valt.
Die redding houdt in dat alle immigratiedeuren (uithuwelijking, gezinsherreniging enz.) finaal dicht gaan .
De kindergeld uitkering wordt drastisch herschikt met als gevolg dat er een eind komt aan de oplopende uitkering in functie van het kinderaantal zodat de reproductie ,die bij vele allochtone gezinnen (lees weeral moslims) wordt gekataliseerd door dat hoge kindergeld, tot stilstand komt.

Zoniet krijgt Verhofstadt spoedig genoeg zijn verhoopte politieke tweestromenland , helaas niet van de ideologieën die hij er in petto voor had.
En helaas voor ons autochtonen met een tegenstander die nu volop bezig is met zijn derde poging (zonder oorlogsgeweld dit keer, maar via de schoot van hun vrouwen) in de geschiedenis van de beschaving tot overrompeling van de westerse wereld .

God behoede ons

Of moet ik al oefenen met te zeggen ......' inshala '

At your service

:thumbsup:

Jaani_Dushman 27 juli 2006 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS (Bericht 1842004)
communisten hebben [...] bewezen dat hun systeem niet werkt [...]

Als de Sovjetunie een bewijs is dat het communisme niet werkt, is dan Somalië ook een bewijs dat liberalisme niet werkt?

Jaani_Dushman 27 juli 2006 23:37

Citaat:

Chef politieke redactie van Het Laatste Nieuws. Vrijmetselaar, Belgiscist (lid van B-plus) en liberaal. Maar om één of andere reden kan hij het niet vinden met die andere vrijmetselaar, Belgiscist en liberaal: Guy Verhofstadt.
Waarschijnlijk zal de ene ooit eens het liefje van de andere hebben afgepakt, want politiek zitten beiden volledig op dezelfde lijn.

Diego Raga 28 juli 2006 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1842349)
Als de Sovjetunie een bewijs is dat het communisme niet werkt, is dan Somalië ook een bewijs dat liberalisme niet werkt?

Islam werkt niet, nog niet gemerkt ?

Jazeker 28 juli 2006 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 1842426)
Islam werkt niet, nog niet gemerkt ?

Het werkt wel... de politici van westerse landen gaan met hun kont omhoog liggen.

born2bewild 28 juli 2006 05:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1842021)
Ooit al eens een werk gelezen over de problematiek, of zit je gewoon de klassieke antiprop af te raspelen?

Nee, ik stelde u gewoon een vraag.

ancapa 28 juli 2006 07:44

Citaat:

wie hij echt is ? :-D een journalist voor de krant het Laatste Nieuws !

of wie jij denkt dat hij is ? :twisted: een spreekbuis voor het Vlaams Belang !

ancapa 28 juli 2006 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever (Bericht 1838256)
:-D
In plaats van je te concentreren op de dingen die wel van belang zijn,
neen, zelfs dan zie je zo'n kans nog niet liggen en ga je als een schaap
midden in de wei lustig als vanouds gaan liggen mekkeren
:rofl:

Iets mis in België met de politieke ambities van Jahjah ?
Nope ...
Alleen heeft een immigrang voor het vuilb uiteraard geen rechten ...

Rudy die kant kiest van Jahjah en de Hezbolah ?
TE GEK VOOR WOORDEN
zo begrijpend en zacht waren z'n vragen niet,
ook al ben ik geen fan van die ongeholpen Rudy.

Wat heb je dan in al je blinde haat wel gemist ?

Een migrant die naar een land vertrekt om er ei zo na onder te duiken
en openlijk de kant van terroristen kiest, die mag er dan simpelweg blijven,
wat neer komt op het verliezen van z'n recht nog Belgische burger te zijn.

Dat is een punt die je terecht kunt maken.
Maar nee, liever wat op een ingebeeld rood vrt complot inzoomen :rofl:

is dat uw ingangsexamen voor De Morgen of uw thesis of analyse voor HUMO ?

ik denk dat ge veel kans maakt :lol:

Tegendradigaard 28 juli 2006 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1842017)

tja daar zijn jullie wel straf in eigenlijk... het is de schuld van een ander altijd....
en discussies...... ellenlang....en daarna pisten we plas, dronken een glas en we dachten dat we de wereld weer gered hadden...

ancapa 28 juli 2006 07:54

Iets mis in België met de politieke ambities van Jahjah ?

:rofl: :rofl::rofl: :rofl::rofl: :rofl::rofl: :rofl:

Een migrant die naar een land vertrekt om er ei zo na onder te duiken
en openlijk de kant van terroristen kiest, die mag er dan simpelweg blijven,
wat neer komt op het verliezen van z'n recht nog Belgische burger te zijn.

Abou Jahjah was toen toch op de vlucht voor deze zelfde mensen en was toen toch met de dood bedreigd ?

Doet mij denken aan de Pakistanen, politieke vluchtelingen met de dood bedreigd, die naar Pakistan op vakantie gingen met geld van het OCMW van Antwerpen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be