![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, het antwoord is in elk geval vrij eenvoudig. In een democratie is de burger soeverein, dat wil zeggen dat er geen wetten kunnen goedgekeurd worden tegen de burgermeerderheid in. In België kan dat wel, ergo: België is geen democratie. |
Citaat:
|
Citaat:
Denken is een zoektocht naar waarheid,denkers zijn dus wetenschappers en geen machtgeilers politiekers. De oneliners zijn een makkelijk vertaling van wat de volksmens zou kunnen denken of slikken,een vertaling van eigen belang. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, je hebt het waarschijnlijk over de ideële wereld, over wat een "denker" zou moeten zijn. In dat geval kan ik wat je zegt wel beamen. |
Hr.
Citaat:
Of is democratie een utopie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkozen worden door mijn domme medeburger of heb ik de hulp nodig van een "peter"?:roll: |
hitler gaf de volkschmensch ook altijd gelijk.
tot hij aan de macht kwam. toen moest de volkschmensch hém gelijk geven. btw, een volkschmensch, wat is dat? ben ik er ook een? ja toch? |
Volksmensen worden vertegenwoordigd door Militanten. Militanten zijn zelf volksmensen die hun oren te luister leggen bij het volk. Naar wat er leeft bij het volk, waar de noden liggen bij het volk. Maar reeds lang worden Militanten binnen eender welke partij niet meer aanhoord en betrokken bij het beleid van een partij. Wat heel spijtig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be