![]() |
Als ik goed gelezen heb, is er niemand in het gebouw meer geweest sinds 15 juni. Ze weten dus nog niet wanneer dit gebeurd is, en dus of er een verband bestaat met Libanon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin soit, de daders zullen waarschijnlijk toch niet gevonden worden |
Citaat:
Of zouden ze de uitwerpselen van hun huisdier gebruikt hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
M.a.w.: het gooien van condooms, het smeren met uitwerpselen en andere heldhaftige verzetsdaden zal zoals gebruikelijk wellicht uit een ander kamp komen? Kan me trouwens niet voorstellen dat de aanval het werk zou zijn van blank uitschot. Alsof die er een lor om geven wat er nu in Libanon gebeurt? Uitschot van Arabische origine daarentegen... |
Citaat:
Nog voor ik op de betreffende pagina kwam, had ik alweer zo'n donkerbruin voorgevoel. Even dacht ik nog, geen vooroordelen man. Maar helaas... drie meerderjarige en één minderjarige Serviër. Voorgevoelens... niet zelden juist in deze woelige tijden. Er zijn zoveel dingen die we niet weten B.A., alleen maar kunnen vermoeden. Ik geloof dat ze er ooit eens een spreekwoord hebben voor uitgevonden: "Waar rook is, is vuur"... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t'zal wel aan mij liggen zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Makkakies hebben geen huisdieren. Daar schijten ze in hun broek voor.:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Internationale politieke situaties die zich dan hier uitwerken... De migranten die ik ken hebben meestal commentaar op Chinezen of Joden. Het kan natuurlijk gaan om van die zeldzame neo nazi's maar ik betwijfel het. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be