Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
1° koppel jij de Islam aan één ras? Ik niet dus.
2° de redenering vh Vlaams Blok doet hierbij niets ter zake!
Het stoort me echter dat mensen die kritiek uiten op islam als bijna PER DEFINITIE tot Vlaamsblok partijgenoten zouden behoren.
Het stoort me ook dat andere partijen dan datzelfde Vlaamsblok, pas recent en zeer mondjesmaat iets meer over islam beginnen in te zien!
Door mensen met kritiek op islam steeds in het vakje "vlaams blok" te duwen krijg je op den duur maar één keuzemogelijkheid meer: Ofwel onze samenleving laten verislamiseren, ofwel op het vlaams blok stemmen!
Is dat wat je dan wil?
|
Ik zou vooral willen
-dat niet elke dat niet kritiek op de islam steeds weer in handen genomen werd door mensen die er een scheldpartij tegen allochtonen van maken,
-dat als iemand geen "WOB" (copyright modest and chaste-souled circe) vindt in de disco het niet als de schuld van de allochtonen werd omschreven, hoewel dat iedereen wel gebeurt...
-dat als een wit schaepken in de steek gelaten wordt dat niet als een "gewoonte van allochtonen" wordt omschreven, hoewel dat al eeuwen gebeurt...
-dat men niet altijd opnieuw begint over een verislamizeren van de samenleving, waarvan in de dagelijkse realiteit alleen iets terug te vinden valt in concentratiewijken, zoals men dan ook zou kunnen spreken over een hindoeïsering of een verchinezen of een verjoodsen van de samenleving
-dat als een onvoorzichtige vrouw of meisje liquid extasy in haar drankje krijgt tijdens een avondje je uit, dat niet direct hier een titel krijgt in de genre van "allochtoonse versiertrucs", alhoewel dat al voor de oorlog gebeurde, met producten en slachtoffersvan een oudere generatie
-dat hier geen mensen oproepen tot gewapende burgeroorlog tegen allochtonen.
-dat als een bende snotapen gedurende een week heibel maken in openluchtzwemdokken er niet gesproken wordt over misdadigheid van allochtonen
-dat er niet steeds verhalen verspreid worden over al die allochtonen die onze SZ komen leegzuigen, terwijl onze Belgen daar zéér expert in zijn
Terwijl de allochtonen die ik tegenkoom brave mensen zijn,
hardwerkende huisvaders die niet misdadiger zijn dan Belgen, die géén seksuele avontuurtjes hebben, hun vrouw niet aftroeven.
en dat terwijl extreemrechts zich de pollen wrijft tegen de volgende verkiezingen, omwille van de gratis propaganda die dat allemaal voor hen is.
-dat hier niet telken een tafelspringer van laag allooi zoals Aboe Jajah als het model en de leider van de allohtonen wordt voorgesteld, hoewel er misschien een kleine honderd late pubers achter lopen en hij bij de verkieingen compleet afgegaan is...
-dat niet elke keer als er in Nigeria of Afghanistan over de sharia gesproken wordt, mensen ons hier direct komen zeggen dat ls we niet vlug die alochtonen*** , ze gezien hun geboortecijfer hier binnen enkele jaren d sharia zullen invoeren, vrouwen stenigen en handen afkappen...
enzovoort, enzovoort.
dat men dus gewoon stopt onschuldige mensen te diabolizeren.
Als d�*t voorbij zal zijn, zal ik met plezier, samen met allochtonen, kritiek geven op de islam zoals op andere godsdiensten.