![]() |
Knap
Veel haar eerlijk Lief een beetje dom soms Het tegenovergestelde dat ben ik ;-) |
Citaat:
kaal liegebeest stout veel slim regelmatig ? |
-intelligent
-cynisch -solidair -I play by my own rules -nationalistisch |
Lui
Gestoord Associaal Slimmer dan de meesten onder jullie 1m85 |
1m97
106 kg schoenmaat 49 21 jaar schachtentemmer |
Citaat:
|
Op een sollicitatie :
- nauwkeurig - snel - soepel - perfectionist - harde werker Hier : - liberaal - veel te veel onzin verkopen - ludiek - te trage quiz(z)er - altijd in voor een grap |
Citaat:
Of is uw bijnaam misschien "buddy"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij deze zal ik mezelf dus ook maar eens omschrijven in vijf woorden:
- op deze eigenste moment niet geheel nuchter (de marghuerita was té lekker) - eerlijk - mijn vrienden mogen altijd op me rekenen, anderen zullen achter mijn gunsten moeten bedelen! :twisted: - punctueel - decadent (tellen vijf puntjes ook ipv vijf woorden?) |
Citaat:
|
Citaat:
En cocktails drinken op het Zuiderterras is ook leuk! :cheer: Zo bij valavond. |
Citaat:
Je moet alleen zien dat je op tijd overstapt, of je belandt nog in Berlijn of zo.;-) |
Citaat:
|
1m80
94 kg hulpkas psychiatrie sipralexa |
sympathiek
tolerant vergevingsgezind nieuwsgierig sociaal Ne perfecte Flamingant dus.:mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn taak is de schachten te dopen. Schachten zijn (meestal) 1e jaars die zich bij een studentenvereniging willen aansluiten. Hiervoor worden ze gedoopt (beetje belachelijk en vuil gemaakt) Mijn taak is die mensen vuil en belachelijk te maken :P en ik moet hen ook helpen en begeleiden in het studentenleven, ik ben als het ware hun leider...8-) Op cantussen (zuip- en zangavond) moeten zij naar mij luisteren. Doen ze dit niet, mogen ze pintjes adfundum drinken van mij (alsof ze het erg vinden) Overigens organiseer ik ook mede de fuiven en de sport en cultuur activiteiten die onze studentevereniging aanbiedt aan de studenten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be