Desiderius |
4 oktober 2006 23:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
(Bericht 2046653)
Sorry allemaal misschien waar dat Dewinter technisch gezien geen schitterend debater is. Maar als ik antwerpenaar zou zijn en ik zou moeten kiezen tussen deze kopstukken tja (hoeveel boete staat er trouwens op het niet nakomen van je stemplicht). Het lijkt mij een zooitje ongeregelde dat de grootste havenstad van vlaanderen moet gaan besturen, arm antwerpen
|
"geen schitterend debater" is nog een grote onderschatting. De man kan het eenvoudigweg niet en voor iemand die al zo lang meedraait is zoiets onvergeeflijk. Ik heb het "debat" opgenomen en zal ooit nog eens met de chrono in de hand nagaan of FDW inderdaad "geflikt" werd door die "rooie VRT". Ik vermoed van niet; had toch zeker niet dat gevoel.
Persoonlijk vond ik het debat tussen Vandelanotte en brulboei Dedecker véél interessanter. Stevig, to the point van alle partijen. Helaas voor JMD had JV zich grondig voorbereid en kon de ballon vakkundig doorprikken. Tommelein (VLD lijsttrekker) stond erbij en keek er wat beteuterd naar. Wat Dewinter niet heeft, heeft Dedecker duidelijk wél: de gave om gevat toe te slaan. (alleen had Dedecker z'n opponent onderschat, dus daar ging hij dan weer inhoudelijk op de bek)
|