![]() |
Ja hij is er buiten gevlogen wegens het schade van de partij en hun naam te gebruiken zonder voorafgaande toestemming en dan ja lidgeld betalen he .Dat was hij vergeten maar zen visa werkte niet en daarom kwam dat.
|
Citaat:
U moet zich bij uw knappe vriend Filip Dewinter maar ééns grondig informeren,waarom ik mijn lidmaatschap heb opgezegt. Ik wacht nog steeds op die bewijzen van Tom(lasterlijke aantijgingen). Meer dan een kater moeten wij van dit individue niet verwachten. |
Is toch raar dat jij voor een zogezegde politieker eerste klas zoveel fouten schrijft he peeke.Maae er bestaat zoiets als volwassenen onderwijs.En ik ben goed ingelicht door mijn vriend FDW en wat tom betreft is het makkelijk om iemand uit ts schelden indien je geen antwoord kunt geven op zijn zeggen.Wij noemen dat met de mond vol tanden staan.Jij begint dan direkt de mensen uit te schelden voor dronkaard.A propos is je vrouw al nuchter geweest dit jaar.
|
Citaat:
Ik heb een hekel aan dronken vrouwen. (mannen ook) |
Citaat:
Uw voorzitter van Uw plaatselijke afdeling had U gevraagt om te stoppen met de rasistische zever. U hebt er geen gevolg aan gegeven, en daardoor is Uw plaatselijke voorzitter met zijn klacht naar nationaal getrokken. Daar mocht U opstappen. Vergeet niet dat U mij dat geschreven heeft wanneer U om inlichtingen heeft verzocht van de voorzitter Brugge leefbaar (lucie n) |
dat is recht door zee se
|
Citaat:
Ik moet zeggen: ik schrok zelfs een beetje :twisted: |
Als het over peeke gaat schrik ik nergens meer van.Ik heb zijn chatroom indertijd meegemaakt en het was niet alleen een kwestie van racisme maar ook omdat hij begon onder de naam vlaams blok cafe zonder dat het blok hiervan wist.Maar ook ik heb inlichtingen ingewonnen en het was zoals ik verwachtte .Ik geloof FDW en niet peeke
|
Citaat:
|
Citaat:
U bent een leugenaar Fernand,en dat voor een politieraadslid :?: Gelukkig weet ik inmiddels tot wie ik mij moet wenden. Dat u een corrupt raadslid bent,dat werd mij reeds bevestigd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paljassen zoals U en Co, zijn een plezier om tegen op te komen. U verzuipt zoals gewoonlijk steeds in de gewone scheldkannonades. Wij hebben de moed om op een eerlijke manier onze mening te verdedigen (zelfs al ben ik gebroodroofd). En staan nog steeds voor de 100% achter de partij. Peter, zoek een koord, een grote haak............ En vergemakkelijkt Uw leve, :lol: |
Ik geloof den hans :wink:
|
(de knopen kan U vinden op internet) :lol:
|
Is dit nodig, kindjes?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be