Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Noord Brabant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73504)

liberalist_NL 5 januari 2007 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2308541)
neenee 't zal zijn: "pa wat is holland?"
"Een vergeten land, mijn zoon, daar waar nu de Zee ligt en wie vanaf onze grote Vrouwetoren naar de horizon kijkt kan hier en daar nog een stukje molen boven water zien opduiken".

Gelderland blijft lekker ook bestaan!

Breda 5 januari 2007 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2308560)
Gelderland blijft lekker ook bestaan!

zullen wij (Noord Brabant & Gelderland) een militair verdrag tekenen om Antwerpen binnen te vallen ......maar het centrum mag niet opgeblazen worden .....de wijken wel ...je mag ze er uitrooken

Kaart van Overstroomt Nederland

Hertog van Gelre 5 januari 2007 19:36

Zo te zien hou ik mijn voeten ook droog.

Noord-Brabant wordt één groot reservaat.

Bovenbuur 5 januari 2007 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2308566)
zullen wij (Noord Brabant & Gelderland) een militair verdrag tekenen om Antwerpen binnen te vallen ......maar het centrum mag niet opgeblazen worden .....de wijken wel ...je mag ze er uitrooken

Kaart van Overstroomt Nederland

[offtopic]Zie je dat blauwe dotje onder flevoland? Dat is nu het badputje van Nederland, daar woon ik in het weekend. :)
Ziet ernaar uit dat de republiek Texel een mooie nieuwe waterlinie krijgt.
Mmh, het ziet er niet naar uit dat we al die Hollanders in het gooi en Utrecht gepropt krijgen, ga ik toch wonen in Drenthe maar promoten...[/offtopic]

liberalist_NL 5 januari 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2308566)

Weg met de ghetto's van Antwerpen!:-D

liberalist_NL 5 januari 2007 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2308890)
[offtopic]Zie je dat blauwe dotje onder flevoland? Dat is nu het badputje van Nederland, daar woon ik in het weekend. :)
Ziet ernaar uit dat de republiek Texel een mooie nieuwe waterlinie krijgt.
Mmh, het ziet er niet naar uit dat we al die Hollanders in het gooi en Utrecht gepropt krijgen, ga ik toch wonen in Drenthe maar promoten...[/offtopic]

Die Hollanders vertrekken maar mooi naar elders. Vanaf het moment dat de dijken doorbreken sluit ik de snelwegen en provinciale wegen af. Laat Duitsland ze maar opvangen, ze kunnen daar in het oosten wel wat geld in het laatje gebruiken.:-P

Breda 5 januari 2007 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2308972)
Die Hollanders vertrekken maar mooi naar elders. Vanaf het moment dat de dijken doorbreken sluit ik de snelwegen en provinciale wegen af. Laat Duitsland ze maar opvangen, ze kunnen daar in het oosten wel wat geld in het laatje gebruiken.:-P

in Oost Duitsland is er nog volop plek voor de Hollanders :lol:

liberalist_NL 5 januari 2007 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2309122)
in Oost Duitsland is er nog volop plek voor de Hollanders :lol:

Dat bedoelde ik! Ik zei in het oosten maar daarmee bedoelde ik eigenlijk Oost-Duitsland. Ik zie ze in Brandenburg en Mecklenburg-Vorpommern al in de handen wrijven.:lol:

Breda 5 januari 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2309126)
Dat bedoelde ik! Ik zei in het oosten maar daarmee bedoelde ik eigenlijk Oost-Duitsland. Ik zie ze in Brandenburg en Mecklenburg-Vorpommern al in de handen wrijven.:lol:

die Hollanders kunnen de plaatselijke (voormalig oost duitse) Bevolking motiveren om een goed bestaan op te zetten (waren ze in Nederland toch ook goed in :-P )

geef ze een eigen deelstaat in Duitsland : Neu Hollandia

liberalist_NL 5 januari 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2309130)
die Hollanders kunnen de plaatselijke (voormalig oost duitse) Bevolking motiveren om een goed bestaan op te zetten (waren ze in Nederland toch ook goed in :-P )

geef ze een eigen deelstaat in Duitsland : Neu Hollandia

Israël-style.;-)

Breda 5 januari 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2309145)
Israël-style.;-)

met het verschil dat de oost duitsers in tegenstelling tot de palestijnen niet naar de wapens zullen trekken :-P

liberalist_NL 5 januari 2007 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2309212)
met het verschil dat de oost duitsers in tegenstelling tot de palestijnen niet naar de wapens zullen trekken :-P

En dat wij hun grondgebied niet bezetten, maar daarvoor roepen de Hollanders wel hun eigen staat uit op gebied dat niet van hun is, Israël-style.:-D

Stef Leeuwenhart 6 januari 2007 11:26

Deze topic is gewoon gekaapt door Noord Nederlanders. Meer nog door Noord Nederlandse terroristen!

liberalist_NL 6 januari 2007 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart (Bericht 2310064)
Deze topic is gewoon gekaapt door Noord Nederlanders. Meer nog door Noord Nederlandse terroristen!

Ik probeer niemand angst in te docteren.

baarle 6 januari 2007 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2286294)
ff een poll of hoe graag de Vlamingen (en Belgen) Noord Brabant zouden willen hebben

Noord-Brabant is al Nederlands. Waarom zouden wij een gebied dat al "thuis" is, terwijl wij er nog moeten komen, willen annexeren?

baarle 6 januari 2007 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2290306)
Ook in Luxemburgs, Limburg, Zeeuws-Vlaanderen, Zuid-Vlaanderen, Kongo en Ruanda-Urundi mogen zulke referenda gehouden worden.

LOL

Onder bescherming van generaal Flahaut en zijn operetteleger?

baarle 6 januari 2007 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2301953)
ik dreig met een kern bom als België / Vlaanderen Antwerpen , Vlaams & Waals Brabant en Brussel niet aan de Republiek geven :-D (ja ik zorg er voor dat we kern wapens krijgen .....niet perse voor oorlog ....maar om te laten zien dat we kunnen en zullen uithaalen)

Hebben jullie daar in Nederland geen goeie rusthuizen voor dit soort mensen?

Potverdorie nog 'es an toe, seg!

liberalist_NL 6 januari 2007 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 2310574)
Hebben jullie daar in Nederland geen goeie rusthuizen voor dit soort mensen?

Potverdorie nog 'es an toe, seg!

Ik heb ook wel eens over zoiets gefantaseerd. Ik was in een gekke bui: Als ik aan de macht kom dan stop ik alle werklozen in het leger. We vallen Vlaanderen binnen, hier ook alle werklozen het leger in. Dan vallen we Duitsland binnen, eveneens de werklozen het leger in. Dan Polen binnenvallen, iedereen het leger in. Vervolgens heers ik over heel Europa.:-D

baarle 6 januari 2007 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2310582)
Ik heb ook wel eens over zoiets gefantaseerd. Ik was in een gekke bui: Als ik aan de macht kom dan stop ik alle werklozen in het leger. We vallen Vlaanderen binnen, hier ook alle werklozen het leger in. Dan vallen we Duitsland binnen, eveneens de werklozen het leger in. Dan Polen binnenvallen, iedereen het leger in. Vervolgens heers ik over heel Europa.:-D

Volgens mij doen ze bij jullie water in de Temesta.

Koop je pillen in het vervolg in Antwerpen!

liberalist_NL 6 januari 2007 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 2310586)
Volgens mij doen ze bij jullie water in de Temesta.

Koop je pillen in het vervolg in Antwerpen!

:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be