![]() |
Citaat:
Niemand heeft het recht om te beslissen of een ander mag blijven leven of niet. |
Citaat:
Wat u voorstelt zou leiden tot de farce die we in Den Haag gezien hebben met Milosovic. |
1) Niemand weet wat de dood inhoud, dus ook niet de doodstraf.
2) Dat de staat het recht heeft mensen ter dood te veroordelen is dan uw mening. Maar wie is de staat om te oordelen over dood of leven? De staat is niet "heilig". 3) "Het is onjuist dat executies gewelddadige reacties uitlokken." Vandaag al naar het nieuws gekeken? 4) "Een echte levenslange opsluiting zonder enige kans op vrijlating is juist een oproep tot geweld." Het is een minder emotionele beslissing dan de doodstraf. Heftige emoties leiden tot geweld. |
De Amerikaanse media waren anders wel grappig. Op CNN werden beelden van de dood van Dhr. Hussein niet getoond omdat hij geen kap droeg en de doodsstrijd dus op zijn gezicht zichtbaar zou zijn, wat schokkend kan zijn voor de Westerse kijker. Maar hier, kijk ondertussen gerust naar massa's beelden van dode Koerden :roll:.
|
Citaat:
|
"Het is onjuist dat executies gewelddadige reacties uitlokken."
Dit zijn uw woorden. Het is onjuist dat executies meer gewelddadige reacties uitlokken. Zou dat niet al wat beter zijn, beste man? Over het denkbeeldige scenario spreek ik mij niet uit... Dat vind ik geen argument. |
Mensen die JA antwoordden klikken hier !
|
Men toont geen executie en nadien zie je een lichaam............ :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
boe !
ik had ten minste zijn gezicht willen zien terwijl hij viel ! |
|
Ik geloof niet dat het nut heeft om al die filmpjes te gaan bekijken. Op het moment van zijn executie zat ik naar CNN te kijken. Het was niet live uitgezonden, dus replays hoeven voor mij niet. Waarschijnlijk zullen we Saddam aan de galg nog beu gezien worden.
|
We spreken hier over een Irak bestuurd door de Amerikanen.
Was het de echte Saddam? Is hij echt dood? Regelmatig gaat de camera naar de grond. Je weet met de amerikanen en irakezen nooit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be