![]() |
Citaat:
(buiten dat homosexueel zijn,meen ik trouwens wat ik zeg) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
zelfs in een draadje over de revolutie kunnen ze hier niet on-topic blijven :lol:
|
[quote]
Citaat:
Heb je hem hé,hé #Maakt iriterende porren met elleboog# Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Shit, nu ben ik diegeen die alles lelterlijk opvat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :rofl: Nu ja, je wordt soms als politics-poster ergewoon vantussengehaald, je moet maar één iets zeggen dat ooit ergens op het forum is gezegd geweest en je wordt aangeklampt: "Ook forum.politics zeker" 8-) Dus op gelijk welke (politieke) meeting kom je dat tegen, geloof me! |
Zoals die keer in Gent toen ik daar gewoon wat stond te lummelen en plots door een kerel van het KVHV werd aangesproken: "GIJ ZIJT PERCALION VANOP POLITICS ZEKERRRRRRRR?!" en ik, met bibberende knietjes, "ja m'neer..." stamelde.
Het bleek C uit W te zijn. :D |
soms word ik ook herkend door Lombas. soms.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat voor of nadat ik mijn voorstel afrond om de inkomstenbelasting te elimineren? :D Trouwens, jij hebt toevallig niet wat documentatie over de historiek van de inkomstenbelasting in België? |
Geschiedkundig wetenschappelijk onderzoek verloopt zo:
- Wikipedia --> - Wijn --> - Slapen --> - Wanhopig mails naar de belachelijkste archieven sturen --> - Naar de verantwoordelijke --> - Naar de bibliotheek --> - Naar een moeilijkere bibliotheek --> - Naar een archief --> - Spammen --> - Naar Wikipedia |
Je bent een schat.
Ik zal het stuk "historiek" maar achterwege laten dan. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be