| robert t |
20 januari 2007 18:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
(Bericht 2355028)
U wil lachen of zo? Minstens evenveel als taal (in het geval van België(en hier hoort vlaanderen dus ook bij "nondedju":-P ) massas meer zelf...).
|
Het begint al schitterend. Kan je dat even in het Nederlands vertalen?
Citaat:
U wil het duidelijk op de man gaan spelen...
|
Hoezo? Ik vecht alleen je ideeën aan. Niks persoonlijk.
Citaat:
Wat maakt margritte geen vlaming? Beter wat maakt hem "waal"?
Geboorte? Wel dan is rubens WEL een duitser!
|
Alleen al de taal. Magritte sprak geen woord Nederlands. Je zou moeten fier zijn op Magritte, een schitterende Waalse schilder. Waarom wil je er tegen alle logica in een Vlaamse schilder van maken?
Ik heb je al gezegd dat de geboorteplaats niet de nationaliteit van de persoon bepaalt.
Citaat:
Protestantisme hoort bij de nederlandse cultuur en niet bij de Belgische (en dus ook vlaamse) moest u dat gemist hebben in de geschiedenislessen!
|
Onzin. De geloofsovertuiging heeft niets te maken met de nationaliteit en cultuur. Belgische cultuur is trouwens onbestaand.
Citaat:
Misschien wordt Breugel door minder bekrompen geesten dan u wel als een echt Belgische schilder aanzien...Maar die bedenking maakt u zelf niet!
|
En dan beweer jij dat ik op de man speel. Breugel was een Vlaamse schilder. Punt.
Citaat:
Conclusie indien jij iemand een les wil geven moet je je leren distantiëren van je belachelijke bekrompen houding!
|
Dat is pas op de man spelen. Je beweringen zijn te gek om los te lopen. Je moet dringend eens leren respect op te brengen voor mensen die jouw gedachtengoed niet delen.
Citaat:
ps: misschien had u inderdaad beter niet gereageerd...
|
Moet ik het de volgende keer eerst beleefd aan mijnheer Largo vragen?
|