![]() |
Citaat:
kan je je voorstellen in 1789 waren de parijzenaars al zover dat ze oa het onvoorwaardelijk recht op menswaardig bestaan en ook huisvesting bvb proclameerden nu in vlaanderen meer dan 200 jaar later moeten de meeste werkmensen en ook veel domme armen deze humanistische inzichten nog verwerven :roll: |
Citaat:
in dat opzicht vind ik uw reactie daarop nogal raar. |
Citaat:
Kindergeld voor 3 kids is +/-550€ per maand. En er zijn ook vaders die alleen hun kids opvoeden. En van de systemen voor loopbaanonderbreking voor opvoeden van kinderen kan je slechts genieten tot de jongste 6 jaar is en van de vergoeding er voor kan je zelfs nog geen week eten kopen. Als je deze beiden samen telt kom je zelfs nog niet toe om de huishuur van een woning uit de privé met drie slaapkamers te betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
veroordeel mij maar - ik ben altijd degenen die de zwakkeren verdedigt - maar dat wil niet zeggen dat ik als de eerste de beste PC hond mij niet zou mogen verdedigen tegen een zwakkere die mij en onze doelgroep aanvalt en belasterd en dit louter omdat hij zwakker is. Ook al behoort hij zelf tot die doelgroep. Noem het maar onderlinge correctie onder armen dan. Wat duveltje doet is verraad plegen van de bovenste plank en als woordvoerder van het vierde wereld syndicaat is het ook mijn taak om dergelijke armen daarin te corrigeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Manmanman je moest eens weten dat de echte helden zoals deze die we vandemiddag hebben begraven (rust in vrede) over u zouden denken...:-o |
Citaat:
|
Citaat:
je reageert op dat éne bericht, en boort het voorstel duidelijk meteen in de grond. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent werkelijk een slachtoffer van een heel diep geworteld minderwaardigheidscomplex. Een ideaal persoon om door een rijkaard volop te worden uitgebuit. nog een denkoefeningetje krijg je van me mee - de grond waar je op loopt wie heeft die met zijn arbeid gemaakt ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be