Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Een crotopolaire Roi? Mijn voeten ja! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77674)

bruut geweld 29 januari 2007 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2385424)
:-) :-) Gezien? op het hoekje van de straat zeker?

:lol: nee, als ik een F-16 met de kroonprins aan de stick in mijn nabijheid zou ontwaren, ben ik niet zinnens rustig te blijven zitten.

laat staan bij mijn domicilie.... 8O

laat de flip maar elders crashen !

maar hij heeft wel degelijk met de fighting falcon "gevlogen"

korvo 29 januari 2007 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2385419)
euh, niet voor het een of ander, maar ik heb hem een dikke twee jaar geleden nog een vlucht met een F-16 zien maken.

De info dat hij alleen met de alpha jet en mirage vliegt/vloog is duideijk niet correct.

Dju, moet ik de verdediging van die kerel nog opnemen...maar de waarheid is de waarheid.

Meegevlogen... Ook flahaut heeft zo eens een toertje gemaakt. Met een tweezitter dus. Een type-rating halen op een F-16 heeft ie nooit gedaan, noch op Mirage V. Dat is trouwens een behoorlijk lang, kostelijk en zwaar (psychisch én fysiek) proces. Niet voor iedereen weggelegd dus.

bruut geweld 30 januari 2007 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 2385714)
Meegevlogen... Ook flahaut heeft zo eens een toertje gemaakt. Met een tweezitter dus. Een type-rating halen op een F-16 heeft ie nooit gedaan, noch op Mirage V. Dat is trouwens een behoorlijk lang, kostelijk en zwaar (psychisch én fysiek) proces. Niet voor iedereen weggelegd dus.

het was idd een tweezitter /lesvliegtuig.
Ik weet nog wel dat de piloot expliciet stelde dat de prins ZELF zou opstijgen (over het landen werd niets vermeld) . Of hij effectief volledig gekwalificeerd is voor de F 16 weet ik niet. Het kan natuurlijk zijn dat de piloot opgedragen werd de capaciteiten van de prins wat te overdrijven.

korvo 30 januari 2007 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2386692)
het was idd een tweezitter /lesvliegtuig.
Ik weet nog wel dat de piloot expliciet stelde dat de prins ZELF zou opstijgen (over het landen werd niets vermeld) . Of hij effectief volledig gekwalificeerd is voor de F 16 weet ik niet. Het kan natuurlijk zijn dat de piloot opgedragen werd de capaciteiten van de prins wat te overdrijven.

opstijgen ja... niet direct een van de moeilijkste oefeningen... ;-)

Herr Flick 30 januari 2007 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2385419)
euh, niet voor het een of ander, maar ik heb hem een dikke twee jaar geleden nog een vlucht met een F-16 zien maken.

De info dat hij alleen met de alpha jet en mirage vliegt/vloog is duideijk niet correct.

Dju, moet ik de verdediging van die kerel nog opnemen...maar de waarheid is de waarheid.

solo ? of was het nen F16 / met babysit ?

Jan Meuleman 30 januari 2007 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2386893)
solo ? of was het nen F16 / met babysit ?

Solo in een kindermolen op de foor.

Renesse 24 juni 2010 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 2386769)
opstijgen ja... niet direct een van de moeilijkste oefeningen... ;-)

Binnenkort de crash?

djimi 24 juni 2010 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4837132)
Binnenkort de crash?

Liefst ergens waar de bevolkingsdichtheid gelijk is aan 0 inwoners per vierkante kilometer.

Renesse 24 juni 2010 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4837148)
Liefst ergens waar de bevolkingsdichtheid gelijk is aan 0 inwoners per vierkante kilometer.

Voor mijn part mogen er toch een aantal mensen wonen, ergens op een paleis in Laken of zo...

Zwartengeel 24 juni 2010 21:32

Verdomme, wat was ik in vroeger tijden tolerant t.a.v. de profiteursbende van Laken, zeg...

AsGardSGO 24 juni 2010 21:38

Wat is feitlijk crotopolair?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be