Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kleine peiling: wie zou nu stemmen op Dedecker? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77802)

Rr00ttt 2 februari 2007 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2391806)
1. De islamieten zijn namelijk van een ander ras...
...

Er zijn nochthans moslims van alle mogelijke rassen. Of vraag een Turk misschien eens even of hij zich arabier voelt...

U bent zelf marokkaanse/van marokkaanse afkomst waarschijnlijk?

Citaat:

2 & 3. Ja, een land van de vrije meningsuiting, daar ben ik voor, MAAR niet voor het discrimineren van mensen of mensen minder waard vinden.
...

U wil dus gedachten controleren. Ik ben niet voor discriminatie (dus ook geen 'positieve' discriminatie), maar de manieren (gedankenpolizei) die u wil inzetten zullen 1. het racisme geenszins doen afnemen 2. zijn erger dan de kwaal.

Mag ik enkele tips geven tegen dat zogenaamd racisme, die wel zullen werken?

1. Haal een diploma zodat u van nut bent op de arbeidsmarkt en niet ten eeuwigen dage aan de SZ of criminaliteit belandt
2. Pak de criminelen en fundamentalisten in eigen rangen aan ipv er steevast vergoelijkend over te doen.

Citaat:

4. Noemt U mij rascistisch? Troost: in Amerika is het tien keer zo erg...

Alles uit uw post leidt wel onvermijdelijk tot die conclusie ja.
En hoe het in de VS is zal me worst wezen zolang we hier leven. Kom doe eens een poging, ipv altijd naar anderen te wijzen zou ik je zeggen: hou zelf eens een spiegel voor.

Antoon 2 februari 2007 13:56

Kleine peiling: wie zou nu stemmen op Dedecker?

Waarschijnlijk niet veel volk.

Boadicea 2 februari 2007 14:04

Heu, ik beschouw hem nog steeds als een goed alternatief voor wie niet op het VB wil stemmen, maar de politieke correctheid van ons land meer dan beu is.

Dogbert 3 februari 2007 01:25

'K stem er voor ... en ik ben ex-VLD ... zoals de meesten :)

Linkse Vogel 9 februari 2007 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt (Bericht 2396643)
Er zijn nochthans moslims van alle mogelijke rassen. Of vraag een Turk misschien eens even of hij zich arabier voelt...

U bent zelf marokkaanse/van marokkaanse afkomst waarschijnlijk?

U wil dus gedachten controleren. Ik ben niet voor discriminatie (dus ook geen 'positieve' discriminatie), maar de manieren (gedankenpolizei) die u wil inzetten zullen 1. het racisme geenszins doen afnemen 2. zijn erger dan de kwaal.

Mag ik enkele tips geven tegen dat zogenaamd racisme, die wel zullen werken?

1. Haal een diploma zodat u van nut bent op de arbeidsmarkt en niet ten eeuwigen dage aan de SZ of criminaliteit belandt
2. Pak de criminelen en fundamentalisten in eigen rangen aan ipv er steevast vergoelijkend over te doen.

Alles uit uw post leidt wel onvermijdelijk tot die conclusie ja.
En hoe het in de VS is zal me worst wezen zolang we hier leven. Kom doe eens een poging, ipv altijd naar anderen te wijzen zou ik je zeggen: hou zelf eens een spiegel voor.

De meeste moslims zijn van een ander ras. En NEE... Ik ben 100% maar dan ook 100% Belg.

duveltje382 9 februari 2007 21:03

Idd. vorige kiezingen stemde ik VB,en nu lijst Dedecker

Thomas B. 10 februari 2007 01:40

nee nooit of te nimmer (maar zeg nooit nooit :p)

driewerf 10 februari 2007 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt (Bericht 2389714)
1. racisme heeft te maken met ras niet met godsdienst

nonsens en wel omwille dat
a) rassen niet bestaan
b) een racist eender welk (fictief) onderscheid kan aangrijpen: huidskleur, godsdienst (cfr de toestand van de katholieken in Ulster), taal, cultuur, nationaliteit

Citaat:

3. We leven hier in een land waar het mensen vrij staat om hun mening te geven over een andere godsdienst. Met de Islam mag dus gelachen worden, van Mohammed mag gezegd worden dat hij een pedofiel en warlord eerder dan profeet wat enz. Als u dat niet aan staat: verhuis naar een islamland zou ik zeggen maar laat ons onze vrijheden waar onze voorouders voor gevochten hebben.
We leven hier in een land waar het mensen vrij staat om hun mening te geven over een andere godsdienst. Met U mag dus gelachen worden, van U mag gezegd worden dat U een pedofiel en warlord eerder dan profeet wat enz. Als u dat niet aan staat: verhuis naar een islamland zou ik zeggen maar laat ons onze vrijheden waar onze voorouders voor gevochten hebben.
Citaat:

4. En wat mij betreft: inderdaad liever geen Islam hier.
]
schrijft de persoon die in 3 nog de absolute vrijheid van meningsuiting opeiste...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be