Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Filip Dewinter steeds populairder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7792)

ancapa 28 december 2003 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ze betalen geen belasting, de helft is werkloos, den andere helft leeft van de ziekenkas en het ocmw.
Toch degenen die ik ken! :lol: (en 't zijn er heel wat, schoondochter marokaanse( :lol: )

hoezo ze betalen geen belasting? dacht ik wel hoor!

+ al die dat in het zwart werken en niet in orde zijn met allerlei administraties zoals BTW, Belastingen, RSZ, Economische Wetgeving enz...

Spelev 28 december 2003 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

+ al die dat in het zwart werken en niet in orde zijn met allerlei administraties zoals BTW, Belastingen, RSZ, Economische Wetgeving enz...

En hier gaan we weer. Er zijn nog steeds meer vlamingen die zwart werken he.

William 28 december 2003 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajl
Citaat:

En hier gaan we weer. Er zijn nog steeds meer vlamingen die zwart werken he.

Deeuhh!! Er zijn mss nog altijd -nog een geluk- meer autochtonen (Vlamingen) dan allochtonen (vreemdelingen) in Vlaanderen. Maar voor hoe lang nog?!
Maar procentueel zal er een hemelsgroot verschil zijn tussen de criminaliteit en belastingontduiking en al den tralala die er bijkomt van de allochtonenen dan de autochtone bevolking!! Daar moogt ge zeker van zijn!

Spelev 28 december 2003 14:13

Werwijs dan niet steeds dat alle miserie van vlaanderen uit België komt of migranten. Als je het op een schaal bekijkt zijn er in vergelijking nog steeds meer vlamingen die zwart werk doen he.

ancapa 28 december 2003 14:18

Citaat:

Werwijs dan niet steeds dat alle miserie van vlaanderen uit België komt of migranten. Als je het op een schaal bekijkt zijn er in vergelijking nog steeds meer vlamingen die zwart werk doen he.

maar daar ben ik niet zeker van ! Als je weet dat er meer vreemdelingen in de gevangenissen zitten dan Belgen 8O

ancapa 28 december 2003 14:19

NIEUWJAARSRECEPTIE
met Filip Dewinter

vr 09/01/2004 20.00u

Zaal Chopin, Hertshage 75, 9300 Aalst

Spelev 28 december 2003 14:23

Citaat:

Citaat:

maar daar ben ik niet zeker van ! Als je weet dat er meer vreemdelingen in de gevangenissen zitten dan Belgen 8O

uit welke bron haal je dat? Tenzij je al de gevangenissen bedoelt.

ancapa 28 december 2003 14:51

Citaat:

Citaat:

uit welke bron haal je dat? Tenzij je al de gevangenissen bedoelt.

die cijfers zijn bekend ! zijn er andere gevangenissen in België ? je kan toch lezen ? :roll:

Wanne 28 december 2003 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door William
Van wat??? Geef mij is één precies gerichte voorbeeld die aantoont dat Vlaanderen op economisch gebied rijker wordt door Wallonië?

Ga je nu komen vertellen dat de Vlaamse bedrijven klanten hebben in alle omliggende landen, maar niet Wallonië ?

fernand 28 december 2003 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door William
Van wat??? Geef mij is één precies gerichte voorbeeld die aantoont dat Vlaanderen op economisch gebied rijker wordt door Wallonië?

Ga je nu komen vertellen dat de Vlaamse bedrijven klanten hebben in alle omliggende landen, maar niet Wallonië ?

Wanne, nooit van de transfers gehoord.
Zelfs NV-A heeft het bewezen. Alsook de VVBO.
Waar woont U?

Wanne 28 december 2003 20:24

Citaat:

Waar woont U?

In Limburg, een deel van België waar minder geinvesteerd wordt dan in bepaalde andere delen van België... Je zou zelfs over transfers kunnen spreken...

fernand 28 december 2003 20:32

Citaat:

Citaat:

Waar woont U?

In Limburg, een deel van België waar minder geinvesteerd wordt dan in bepaalde andere delen van België... Je zou zelfs over transfers kunnen spreken...

Niet helemaal juist vriend.
Het onderwijs in Limburg kost evenveel per kind als in de andere provincies van la flandre.
Maar i de Wallonie kosten ze dubbel zoveel.
En deze dubbel.............. heeft la flandere opgehoest. Snapthem?

Wanne 28 december 2003 20:38

Citaat:

Het onderwijs in Limburg kost evenveel per kind als in de andere provincies van la flandre.

Ik denk dat je even twee topics door elkaar aan het gooien bent... Wat maakt het onderwijs in Wallonië zoveel duurder ?

Peace 28 december 2003 20:39

De laatse nieuwe enquete van het Nieuwsblad.

Citaat:

Uit de grote Hoop-en vrees enquête van het Nieuwsblad blijkt dat 65 procent van de mensen het migrantenstemrecht afwijst. Vooral jongeren ( 18 - 39 ) en 55 + keurt het migrantenstemrecht af. 77 procent wil een strenger asielbeleid. 80 procent neemt een punt van het Vlaams blok in en wil alle criminele vreemdelingen uit het land. Dit standpunt nemen alle klassen van de bevolking in en alle leeftijden. Patrick Dewael, minister van Binnenlandse zaken ( VLD) is principieel akkoord met deze stelling op voorwaarde dat het om illegalen en asielzoekers gaat, de vreemdeling mag dus nog geen Belg zijn. Ook wilt Dewael dat het thuisland de vreemdeling straft voor gedane zaken en deze straf ook uitzit.
Bron: Het nieuwsblad

fernand 28 december 2003 21:49

Citaat:

Citaat:

Ik denk dat je even twee topics door elkaar aan het gooien bent... Wat maakt het onderwijs in Wallonië zoveel duurder ?

Goei vraag!!!!!!! :lol: daar gaan de transferts naartoe (gedeeltelijk)

meer leraars, minder leerlingen.
3 ministers van onderwijs enz..enz

fernand 28 december 2003 21:51

En inderdaad, het begint eventjes af te dwalen van de topic. filip de winter meest popu................;!

George 28 december 2003 23:17

Citaat:

Citaat:

Maar degenen die dat doen zijn inmiddels echte belgen of vlamingen hé, die hebben zich geässimileerd. De vreemdelingen die hier werken en correct hun belastingen betalen zijn niet aangepast en moeten dus terugkeren, of heb ik het mis???? :lol: :lol: :lol:

Wanne 28 december 2003 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Maar degenen die dat doen zijn inmiddels echte belgen of vlamingen hé, die hebben zich geässimileerd. De vreemdelingen die hier werken en correct hun belastingen betalen zijn niet aangepast en moeten dus terugkeren, of heb ik het mis???? :lol: :lol: :lol:

Haha ! Geniaal !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be