![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mischien zou het dan beter zijn als iedereen rondloopt met een helm ... OP Z'N HOOFD :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gelieve geweld tussen allochtonen/autochtonen en wie ook het gelijk aan zijn kant heeft niet te reduceren tot een irrelvante links/rechts tegenstelling. Gij spreekt HOEGENAAMD NIET "in naam" van "de rechtsen" 8-) Als iemand mijn vriendin bedreigt (nog geeneens slaat) dan gaat die naar de spoedafdeling. geen discussie ! en of mijn slachtoffer dan blank is of niet kan me eerlijk gezegd geen bal schelen. |
Citaat:
Als ik zie dat ik duidelijk aan de winnende hand ben dan zal ik niet verder gaan meppen dan nodig is. Ik spreek niet in naam van alle rechtsen,klopt. Ik zit wel bij het vb maar ik spreek hier alleen maar uit eigen mening. |
Citaat:
|
Ongelooflijk hoe sommigen geweld promoten.
|
Citaat:
Ik ben tegen geweld. Vroeger toen ik nog veel jonger was en er maakte mij iemand uit ging ook ook redelijk makkelijk op de vuist.Nu,door ouder en volwassener te zijn geworden doe ik steeds m'n uiterste best om er zelfs niet op te reageren en te tonen dat ik uiteindelijk de verstandigste ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:twisted::twisted: De wereld is aan de slimmen, meid |
Citaat:
|
Beide aanklagen, de ene voor racisme, en toebrengen van slagen en verwondingen , de andere al dan niet voor slagen en verwondingen als hij begonnen is anders voor agressie
|
Citaat:
|
Citaat:
Met andere woorden: er zijn verschillende groepen mensen die onze straten onveilig maken. VBers heb ik het eerlijk gezegd nog niet zo bont zien maken. Daarnaast weet ik niet wat deze partij met de zaak te maken heeft. |
dubbel
|
Citaat:
en beetje zielig dat deze zuiver zattemans gevechten de gazet en t nieuws halen |
Citaat:
|
grappig weer hoe da hier wordt uitgespeeld. Die flikker heeft gekregen wat hij verdiende. Als iemand mijn vriendin aanvalt, dan doe ik er ook alles aan om voor te zorgen dat die niet meer opstaat, zo simpel is da, en dan interesseert mij da nie als ge jood, christen, moslim, zwart, wit, geel, links, rechts of wat dan ook zijt. Iedereen bloed rood!
Bloemen leggen, laat me niet lachen, eens lekker gaan zeiken op die plek ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be