Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   bloemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=78834)

Jan Meuleman 4 februari 2007 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2403278)
Hij kon redelijkerwijs verwachten dat die racistische idioot terug zoiets zou uithalen. Er valt die jongen dan ook niets te verwijten.

Gelukkig had die een metalen staaf bij.

manta 4 februari 2007 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2403278)
Hij kon redelijkerwijs verwachten dat die racistische idioot terug zoiets zou uithalen. Er valt die jongen dan ook niets te verwijten.

Da's niet netjes , als ik dan redelijkerwijs verwacht dat iemand op straat iets bedreigend kan doen, dan mag ik hem de kop inslaan 8O .
Mischien zou het dan beter zijn als iedereen rondloopt met een helm ... OP Z'N HOOFD :lol:

Raf 4 februari 2007 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2403281)
Gelukkig had die een metalen staaf bij.

Zeg dat wel! Dat is tegenwoordig ook nodig met die schuimbekkende Vlaams Blokkers die onze straten onveilig maken.

Jan Meuleman 4 februari 2007 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2403288)
Da's niet netjes , als ik dan redelijkerwijs verwacht dat iemand op straat iets bedreigend kan doen, dan mag ik hem de kop inslaan 8O .
Mischien zou het dan beter zijn als iedereen rondloopt met een helm ... OP Z'N HOOFD :lol:

uiteraard zonder mp3 speler.

bruut geweld 4 februari 2007 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2403240)
Volgens linksen die naar mijn weten tegen geweld zijn en oorlog mag dat blijkbaar opeens wel maar het moet wel nen allochtoon zijn,dan mag het.

gelieve geweld tussen allochtonen/autochtonen en wie ook het gelijk aan zijn kant heeft niet te reduceren tot een irrelvante links/rechts tegenstelling. Gij spreekt HOEGENAAMD NIET "in naam" van "de rechtsen" 8-)

Als iemand mijn vriendin bedreigt (nog geeneens slaat) dan gaat die naar de spoedafdeling. geen discussie !

en of mijn slachtoffer dan blank is of niet kan me eerlijk gezegd geen bal schelen.

Marlboro 4 februari 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2403303)
gelieve geweld tussen allochtonen/autochtonen en wie ook het gelijk aan zijn kant heeft niet te reduceren tot een irrelvante links/rechts tegenstelling. Gij spreekt HOEGENAAMD NIET "in naam" van "de rechtsen" 8-)

Als iemand mijn vriendin bedreigt (nog geeneens slaat) dan gaat die naar de spoedafdeling. geen discussie !

en of mijn slachtoffer dan blank is of niet kan me eerlijk gezegd geen bal schelen.

Tuurlijk;als iemand mij lastig valt dan kijk ik daar ook niet naar zenne :-) maar ik ga niet iemand met een ijzeren staaf de schedel gaan inslaan.
Als ik zie dat ik duidelijk aan de winnende hand ben dan zal ik niet verder gaan meppen dan nodig is.

Ik spreek niet in naam van alle rechtsen,klopt.
Ik zit wel bij het vb maar ik spreek hier alleen maar uit eigen mening.

Fille van de Foor 4 februari 2007 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2403334)
Ik zit wel bij het vb maar ik spreek hier alleen maar uit eigen mening.

Mag dat wel van de partij die pretendeert te zeggen wat jij denkt? Neem je hiermee niet elke bestaansreden voor je partij weg?

Jan Meuleman 4 februari 2007 23:11

Ongelooflijk hoe sommigen geweld promoten.

Marlboro 4 februari 2007 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2403363)
Ongelooflijk hoe sommigen geweld promoten.

Als je het op mij zou bedoelen dan ben je verkeerd zenne.Ik zeg nogmaals;beiden zijn sowieso in de fout maar de flikken zijn degene die het meeste in de fout zijn.

Ik ben tegen geweld.
Vroeger toen ik nog veel jonger was en er maakte mij iemand uit ging ook ook redelijk makkelijk op de vuist.Nu,door ouder en volwassener te zijn geworden doe ik steeds m'n uiterste best om er zelfs niet op te reageren en te tonen dat ik uiteindelijk de verstandigste ben.

Fille van de Foor 4 februari 2007 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2403391)
tonen dat ik uiteindelijk de verstandigste ben.

Moeilijk gaat ook...

born2bewild 5 februari 2007 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2403100)
Precies! We zullen ze wel temmen, die onnozele Vlaamse leeuwkes! :twisted:

met een slap handje?

born2bewild 5 februari 2007 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2403187)
predikt en dan nog op de kap van de belastingbetaler.

:twisted::twisted:

De wereld is aan de slimmen, meid

Gun 5 februari 2007 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 2402727)
Ik ben diep getroffen door het recente multikulturele geweld in Aalst.

Schaam U dan maar even diep voor deze idiote post.

k9 5 februari 2007 10:06

Beide aanklagen, de ene voor racisme, en toebrengen van slagen en verwondingen , de andere al dan niet voor slagen en verwondingen als hij begonnen is anders voor agressie

Boadicea 5 februari 2007 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2403229)
Nee, het wordt alleen saai wanneer mensen waanzinnige vergelijkingen gaan maken, zoals jij doet. Ik heb nergens gesproken over het systematisch uitmoorden van heelder bevolkingsgroepen. Probeer me zulke uitspraken dus niet in de schoenen te schuiven; dat komt èrg lullig over.

Je laat het wel uitschijnen, de manier waarop je het over het "zuiveren" van een maatschappij hebt.

Boadicea 5 februari 2007 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2403292)
Zeg dat wel! Dat is tegenwoordig ook nodig met die schuimbekkende Vlaams Blokkers die onze straten onveilig maken.

Goh, ik wist niet dat die troep rondhangallochtonen, die mijn buurt onveilig maken, door oude vrouwtjes gewapend hun tasjes te laten afgeven, stenen naar honden te gooien, met mensen op de vuist te gaan en ga zo verder ... VBers waren.

Met andere woorden: er zijn verschillende groepen mensen die onze straten onveilig maken. VBers heb ik het eerlijk gezegd nog niet zo bont zien maken. Daarnaast weet ik niet wat deze partij met de zaak te maken heeft.

garfield 5 februari 2007 14:47

dubbel

garfield 5 februari 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2402939)
de rwandese belg deed wat hem te doen stond: wettige zelfverdediging.
geen greintje compassie met die racist.

met ne ijzeren staaf die hij toevalig bij zich had of daar "vond".
en beetje zielig dat deze zuiver zattemans gevechten de gazet en t nieuws halen

Laya 5 februari 2007 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 2402727)
Ik ben diep getroffen door het recente multikulturele geweld in Aalst.

Daarom stel ik voor om morgenmiddag bloemen gaan neer te leggen op de plaats waar een volksgenoot slachtoffer werd van zinloos geweld.

Misschien kunnen we afspreken met enkele forumleden ?

Yep, ok, maar ik leg dan bloemen voor het slachtoffer van zinloos geweld door een volksgenoot.

KrisKras 5 februari 2007 20:45

grappig weer hoe da hier wordt uitgespeeld. Die flikker heeft gekregen wat hij verdiende. Als iemand mijn vriendin aanvalt, dan doe ik er ook alles aan om voor te zorgen dat die niet meer opstaat, zo simpel is da, en dan interesseert mij da nie als ge jood, christen, moslim, zwart, wit, geel, links, rechts of wat dan ook zijt. Iedereen bloed rood!
Bloemen leggen, laat me niet lachen, eens lekker gaan zeiken op die plek ja.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be