Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Forum zo traag. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85877)

Maarten Malaise 3 juni 2008 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3469301)
Na middernacht dikwijls ook enorm traag, hoewel er mnder gebruikers zijn ingelogd

Ik heb ook de indruk dat dit bij 't opladen veel bandbreedte slikt:

toch niet. Dat komt van politiek.be en dat staat op een andere server.

Maarten

Groentje-18 3 juni 2008 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 3457241)
rond dat tijdstip wordt een reservekopie van de database gemaakt. Dat begint een beetje aan te slepen omdat het ondertussen om vele gigabytes gaat. We bekijken of we dit kunnen verbeteren.

Maarten

Ik ken niets van de technische kant van de zaak maar maken jullie dan telkens een reservekopie van het hele forum die dan dagelijks weer overschreven wordt?

Indien dat zo is, is het dan misschien bv. niet in te stellen om telkens enkel een kopie te maken van de stukken die nieuw zijn? (Ik kan me wel niet voorstellen wat er dan gebeurt indien het forum echt crasht en alle gegevens verloren zijn, omdat dan al die aparte stukken aan mekaar moeten gepuzzeld worden. :?)

straddle 3 juni 2008 17:59

smileys worden bij mij nog steeds niet weergegeven wanneer ge op een post reageert... en ik werk vanop 4 verschillende pc's in verschillende locaties en 't is overal hetzelfde probleem...

illwill 11 juni 2008 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3469301)
Na middernacht dikwijls ook enorm traag, hoewel er mnder gebruikers zijn ingelogd

Ik heb ook de indruk dat dit bij 't opladen veel bandbreedte slikt:

Misschien wat minder volledige artikels copy en pasten?

Rudy 11 juni 2008 18:48

Beste mods. De toegang tot jullie site laat te wensen over. Wie de ganse dag niets anders te doen heeft dan voor de pc te zitten om te kletsen is er op 24 uur wel wat tijd vrij. Doe eens een kleine investering. Zoveel kost dit toch niet.

Rudy 11 juni 2008 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 3490055)
Misschien wat minder volledige artikels copy en pasten?

Heeft er niets mee te maken.

duveltje382 11 juni 2008 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3491285)
Beste mods. De toegang tot jullie site laat te wensen over. Wie de ganse dag niets anders te doen heeft dan voor de pc te zitten om te kletsen is er op 24 uur wel wat tijd vrij. Doe eens een kleine investering. Zoveel kost dit toch niet.

En jij gaat er voor betalen,niet?

duveltje382 11 juni 2008 18:53

Forum loopt trouwens prima !!!!

Rudy 11 juni 2008 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3469471)
Ik ken niets van de technische kant van de zaak maar maken jullie dan telkens een reservekopie van het hele forum die dan dagelijks weer overschreven wordt?

Indien dat zo is, is het dan misschien bv. niet in te stellen om telkens enkel een kopie te maken van de stukken die nieuw zijn? (Ik kan me wel niet voorstellen wat er dan gebeurt indien het forum echt crasht en alle gegevens verloren zijn, omdat dan al die aparte stukken aan mekaar moeten gepuzzeld worden. :?)

Tip voor het leven (zonder moraalridderig te willen doen). Beroep je nooit op wat historisch zelfgepost. Binnen minder dan 5 seconden wordt je pleidooi, gevoerd tijden om het even hoeveel jaren, hoe idealistisch ook, zelfs de ecologie, om de minste technische fout van tafel geveegd. Meestal onder het slachtofferigig mom van, we hadden er de centen niet voor.

Morgen bestaat politics mischien niet meer. En dan ? Tegen wie ga je dan klagen ?

duveltje382 11 juni 2008 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3491313)
Tip voor het leven (zonder moraalridderig te willen doen). Beroep je nooit op wat historisch zelfgepost. Binnen minder dan 5 seconden wordt je pleidooi, gevoerd tijden om het even hoeveel jaren, hoe idealistisch ook, zelfs de ecologie, om de minste technische fout van tafel geveegd. Meestal onder het slachtofferigig mom van, we hadden er de centen niet voor.

Morgen bestaat politics mischien niet meer. En dan ? Tegen wie ga je dan klagen ?

Tegen het grootst groeiend forum van het internet,dat van mij dus :-P
Zie zelf maar eens naar het duveltjesland382 ;-)

Rudy 11 juni 2008 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3491321)
Tegen het grootst groeiend forum van het internet,dat van mij dus :-P
Zie zelf maar eens naar het duveltjesland382 ;-)

... de vraag was niet aan u gesteld. Als je om aandacht vraagt, dan liefst wel subtieler.

duveltje382 11 juni 2008 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3491437)
... de vraag was niet aan u gesteld. Als je om aandacht vraagt, dan liefst wel subtieler.

ik moet geen aandacht,ik krijg ze zonder vragen,ik sta daar ook van verwonderd .....

Maarten Malaise 11 juni 2008 23:21

Forum lijkt goed te werken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be