barteke |
13 mei 2007 09:31 |
Citaat:
"rechten voor allochtonen afbouwen", dat moet je mij toch eens in het partij programma aantonen, of bedoel je illegalen ?
|
lees m'n vorige post nog eens. Moest het VB aan de macht zijn zou het CGKR afgeschaft worden bijvoorbeeld, een cultuurhuis voor marrokaanse vrouwen zou geen subsidies krijgen,..
Citaat:
"Allochtonen bij criminele activiteiten éérst verdenken boven autochtonen"
De gevangenis cijfers liegen er anders niet op....een logische menselijke reactie dus,
|
grr, maar het VB zou de allochtoon straffen omdat de gemiddelde allochtoon crimineler is dan de autochtoon. Elk geval is apart en zou zonder vooroordelen moeten benaderd worden. Vind jij het normaal dat een commisaris ne vreemde achter zijn bureau heeft zitten die eigenlijk onschuldig is, en waarbij die commisaris hem verwijt dat hij het wel zal gedaan hebben omdat het altijd wel de vreemden zijn die het gedaan hebben. Hoe eerlijk, hoe objectief is dat tegenover die zwarte die daar zit. 100%puur racisme is dat.
Maarja, jou empatisch gevoel is zo zwak dat je het pas zou snappen als je zelf een neger zou zijn. nooit dus.
En de link met nazisme? Welja dit doet me wel denken aan de aanpak 60jaar geleden. Daar werd ook elk recht ontnomen en de vreemdelingen geviseerd wanneer er iets slecht gebeurde. Zoals ik al zei, men moet de criminele viseren, en niet de vreemdeling. Ook al zijn vele criminelen allochtoon. Jij scheert ze gewoon allemaal over 1 kam.
|