![]() |
Citaat:
Maar doe wat je niet laten kan, rapporteer me voor een oproep tot geweld he! :twisted: En rapporteer dan ook ineens alle persoonlijke aanvallen van Preusse jegens mijn persoon, kwestie van de kerk een beetje in het midden te houden, hm? |
Citaat:
2/ ik smijt geen taarten, ik bracht gewoon de visie op justitie van kim in het daglicht |
Citaat:
|
Citaat:
daar houd ik me niet mee bezig, politiek moet met het woord gevoerd worden en niet door te gaan janken maar doe wat je niet laten kan |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=21 een beetje serieus blijven he maske |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U bent degene die taartgooien gelinkt heeft aan mijn visie over justitie, niet ik. |
Citaat:
vind je het grappig of windt het je op? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of mag dat niet gezegd worden misschien? Ga jij bepalen wat ik wel en niet mag zeggen in deze draad? |
Citaat:
Citaat:
|
Dubbel
|
Citaat:
Waarom dan zo kort, er ligt nog veel meer in lijn hoor. En we gaan ervan uit dat je dan ook in elke discussie het beschadigen van Dewinters' auto aan de kaak stelt. We zullen erop toekijken. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja... u bent dan ook van mening dat taartgooien een mooie folklore is. Benieuwd waar u de grens trekt. |
pfff ik hoop dat ze sociaal gehandicapten daar ook bij rekenen want zonder auto of rijbewijs zijtge een niets tegenwoordig ;-)
Wel fijn sociaal thema...is er nog taart over ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be