Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Geen applaus voor Vlaams Belang... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89190)

Kweepeer 12 mei 2007 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2656299)
Toch vreemd dat het altijd van horen zeggen is hé... Overigens heeft de persoon die je er over heeft ingelicht je in ieder geval al wel de foute info doorgegeven, want blijkbaar haalde niet de CD&V, maar wel de VLD het meeste aantal stemmen: http://www.kogekascholen.be/kogeka/D...berichtID=111#

Dat waren de resultaten van 2006.
Die van 2007 staan nog niet op de website.

VLD was dit jaar trouwens laatste.

Edina 12 mei 2007 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer (Bericht 2656296)
Ik vermeld zijn homoseksualiteit omdat het toch opmerkelijk is dat net die leerkracht een anti-VB houding heeft en deze misbruikt door andere leerlingen te manipuleren.

Waarom is dat opmerkelijk?!? Is het dan zo verwonderlijk dat een partij die de rechten van homoseksuelen terug wil beknotten door die homosekuelen niet erg hoog aangeschreven staat? Sorry hoor, maar door deze uitleg gaat het verhaaltje nog harder stinken...

Citaat:

Ik verzin hier geen verhaal omdat ik niet wil dat hij gepromoveerd wordt, maar
het is net omwille van dit voorval dat ik zijn kandidatuur voor onderdirecteur betreur.
Jaja, dat zal wel... Het blijft overigens even irrelevant voor het verhaal.

Kweepeer 12 mei 2007 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656301)
Voor mij spreekt het demoniseren van het Vlaams Blok juist in zijn voordeel. Kinderen en jongeren moeten al van jongs af aan bijgebracht worden dat het Vlaams Blok een verachtelijke organisatie is die geen respect verdient en die mag beschimpt en bespuwd worden. Die leerkracht is een eer voor die school!

U wil dus zeggen dat jongeren nog voor de eerste keer dat ze mogen gaan stemmen, gehersenspoeld moeten worden...

Mensen moeten een eigen mening leren vormen en geen eigen mening opgelegd krijgen door anderen!

Raf 12 mei 2007 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer (Bericht 2656318)
U wil dus zeggen dat jongeren nog voor de eerste keer dat ze mogen gaan stemmen, gehersenspoeld moeten worden...

Ach, waarom toch zo dramatisch en theatraal? Dat heeft helemaal niets met hersenspoelen te maken, maar met het verstrekken van accurate informatie, namelijk dat het Vlaams Blok een verderfelijke organisatie is die als enig doel heeft tweedracht in de samenleving te zaaien.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer (Bericht 2656318)
Mensen moeten een eigen mening leren vormen en geen eigen mening opgelegd krijgen door anderen!

Er wordt hier ook geen mening opgelegd; er wordt aan de leerlingen duidelijk gemaakt dat het Vlaams Blok een verwerpelijk fenomeen is en dat daar geen respect voor moet opgebracht worden. Die leerkracht heeft zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid genomen; meer is dat niet.

Kweepeer 12 mei 2007 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656322)
Ach, waarom toch zo dramatisch en theatraal? Dat heeft helemaal niets met hersenspoelen te maken, maar met het verstrekken van accurate informatie, namelijk dat het Vlaams Blok een verderfelijke organisatie is die als enig doel heeft tweedracht in de samenleving te zaaien.

Er wordt hier ook geen mening opgelegd; er wordt aan de leerlingen duidelijk gemaakt dat het Vlaams Blok een verwerpelijk fenomeen is en dat daar geen respect voor moet opgebracht worden. Die leerkracht heeft zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid genomen; meer is dat niet.

Als die VB-vertegenwoordiger dan zo verwerpelijk is, waarom nodigen ze hem dan uit? Wat niet wil zeggen dat ik het niet goed vindt dat men VB-ers uitnodigd..

Maar als men iemand uitnodigd om hem respectloos te behandelen is dat wel een beetje sadistisch..enfin verwerpelijk.

Savatage 12 mei 2007 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656301)
Voor mij spreekt het demoniseren van het Vlaams Blok juist in zijn voordeel. Kinderen en jongeren moeten al van jongs af aan bijgebracht worden dat het Vlaams Blok een verachtelijke organisatie is die geen respect verdient en die mag beschimpt en bespuwd worden. Die leerkracht is een eer voor die school!

Op die manier stijgt het VB juist in jongeren hun achting.

Raf 12 mei 2007 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer (Bericht 2656328)
Als die VB-vertegenwoordiger dan zo verwerpelijk is, waarom nodigen ze hem dan uit? Wat niet wil zeggen dat ik het niet goed vindt dat men VB-ers uitnodigd..

Maar als men iemand uitnodigd om hem respectloos te behandelen is dat wel een beetje sadistisch..enfin verwerpelijk.

Nee hoor. Iemand die er publiekelijk voor uitkomt dat hij bij het Vlaams Blok hoort, verdient immers geen respect; alleen maar minachting. Het is goed om dat aan jongeren duidelijk te maken.

Flippend Rund 12 mei 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656322)

De leerkracht heeft dan wel overduidelijk gefaald in zijn opvoedende taak, want de leerlingen applaudisseerden toch. Persoonlijk vind ik dat een dergelijk incompetent sujet beter ontslagen wordt.

Raf 12 mei 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2656331)
Op die manier stijgt het VB juist in jongeren hun achting.

Bijlange niet. Ge maakt uzelf maar wat wijs.

Raf 12 mei 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2656335)
De leerkracht heeft dan wel overduidelijk gefaald in zijn opvoedende taak, want de leerlingen applaudisseerden toch.

Tja, het is erg gesteld met de jeugd van tegenwoordig...

Savatage 12 mei 2007 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656337)

Het VB is nu trouwens al een van de populairste partijen onder jongeren. Ondanks al het demoniseren.

Flippend Rund 12 mei 2007 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656338)
Tja, het is erg gesteld met de jeugd van tegenwoordig...

Een leerkracht kan onmogelijk als excuus aanvoeren dat de jeugd faalt. Het is de leerkracht die incompetent is.

Herr Oberst 12 mei 2007 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2656341)
Het VB is nu trouwens al een van de populairste partijen onder jongeren. Ondanks al het demoniseren.

Inderdaad. En de jeugd heeft de toekomst...

HAMC 12 mei 2007 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2656337)

Misschien moet je wel bij de post gaan werken Raf. Daar krijg je dan zo een uniform met kepie, zet die maar op en kijk is in de spiegel. de gelijkenis met Hitler is treffend.

Het enige dat ik hoor uit je mond is haat.

Savatage 12 mei 2007 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2656346)
Inderdaad. En de jeugd heeft de toekomst...

Eigenlijk zou het VB niet moeten optreden tegen deze linkse leerkrachten. Ze zijn wandelende propaganda voor het VB :twisted:

Edina 12 mei 2007 16:03

Ik geloof nog steeds geen fluit van het hele verhaaltje. Het lijkt mij veel waarschijnlijker dat dit gerucht verspreid werd omdat sommigen niet kunnen verkroppen dat een homoseksuele leerkracht onder-directeur zou worden.

Herr Oberst 12 mei 2007 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2656359)
Ik geloof nog steeds geen fluit van het hele verhaaltje. Het lijkt mij veel waarschijnlijker dat dit gerucht verspreid werd omdat sommigen niet kunnen verkroppen dat een homoseksuele leerkracht onder-directeur zou worden.

U doet maar.

Flippend Rund 12 mei 2007 16:09

Citaat:

Waarom zo wantrouwig? Dit verhaaltje volgt een scenario dat zich al vaak heeft voortgedaan: een hetze tegen het VB resulteert in het omgekeerde effect.

Kweepeer 12 mei 2007 16:10

Citaat:

Ga naar het gastenboek van stoplinkseles.tk. Daar zal u nog veel straffere verhalen horen over het discrimineren van leerlingen die geen linkse overtuiging hebben. Zijn die dan ook allemaal gelogen?

U heeft trouwens op de website gezien dat er elk jaar zo'n projectdag georganiseerd wordt, dit kan u dus al niet ontkennen.

U gelooft wat u wilt, ik weet dat het waar is.

Edina 12 mei 2007 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2656363)
U doet maar.

Heb jij het trouwens de leerkracht zelf horen vragen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be