![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NIET wettenlijk moh ....valt da zo erg op :-/ ( kijkt beschaamt ) |
Citaat:
|
ah 2 en de derde da was diene flik of ?!
|
De uitspraak "ze naar Darfour sturen om eten uit te delen" is er over, ze is beledigend, ze verraadt een slecht karakter.
Maar ik vind het volgende wel mogelijk: we sluiten een kontrakt af met een ontwikkelingsland: zij voorzien een gevangenis met alles erop en eraan; één personeelslid van onze ambassade speelt kontroleur voor de garanties van modaliteiten van opsluiting (menselijkheid, eten ... werken - ook in ontwikkelingshulp - ) en wij betalen heel den boel. Dat zal ons nog geen tiende kosten van een gevang hier. Ze gaan ginder niet ontsnappen, en zeker al niet met 26 in een keer. Iedereen die in Vlaanderen veroordeeld wordt voor meer dan een jaar, wordt naar ginder gestuurd. Je komt terug naar Vlaanderen om je laatste drie effektieve maanden uit te zitten. Tegelijk is dat dus ontwikkelingshulp: ze hebben er fatsoenlijk werk mee. |
Awel.
Ik vind dat nog niet zo'n ongelooflijk slecht idee. Enkel '1 jaar' => '3 jaar' ofzo. Want die vluchten heen en weer. ;) |
weet je... het raarste idee dat ik heb is:
Ergens in dit land loopt een kindje rond dat niet weet hoe gelukkig het is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjah ik speel ni graag g'd maar jullie hebben hier wel een punt zo iemand kost geld en genezing ? hmmm
Ik keur het niet goed beter zou zijn een brand merk zo van watch it pedo here. Maarja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit blijkt uit alles.Niemand weet wat aan te vangen met die mensen.Niemand wil er van, niemand wil er mee omgaan, ze zijn levensgevaarlijk, en in mijn ogen niet te genezen.Dus...?Wat zegt ons het logische, gezonde verstand? Opruimen dit menselijk afval. |
Citaat:
En dat gebeurt dus juist niet: men zet ze, in het begin vooral, afzonderlijk, en ze krijgen extra-bescherming tegen de andere gevangenen, anders zou het in korte tijd zeer snel slecht met hen kunnen aflopen.Maar na een tijdje is het nieuws eraf, en bekoelen de gemoederen, dan hebben er al weer nieuwe schandaaltjes in de gazet gestaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be