![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Binnenkort worden ze slachtoffer van de netten die ze zelf uitgespannen hebben : het zal meer bonken in de coalitie dan met de oppositie. |
Citaat:
Ik zou liever hebben dat de partijen mij niet langer lastig vielen met hun schijnvertoning. |
Citaat:
|
Citaat:
Want dat is niet 'zomaar', hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Zwitserland IS dan ook een democratisch land. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vorming van oversized coalitities (sosm zelfs tot 80% van het kiespubliek) heeft veel te maken met de aanwezigheid van referenda. |
De rode omroep heeft zich weer eens van haar beste (?) zijde laten zien.
Over VB werd weinig of niets gezegd (opgelegd ?) maar J-M Dedecker kreeg nu wel de kans en heeft het eens duidelijk gezegd. Hij wordt alleen nog geduld als het slecht nieuws is, voor de rest wordt hij van het scherm geweerd tot zelfs in sportprogramma's toe. Rood trappelt ter plaatse, dan maar het groene (ja met kleine letter g) boegbeeld voor de camera gehaalt. Fier als een eerste communicant kwam zij voor de camera..... Eens zien of ze dat op 1O juni ook nog kan. |
Citaat:
We leven toch in een representatieve democratie? Is toch beter dan dat slechts 50% + een beetje van het kiespubliek vertegenwoordigd wordt? |
Citaat:
Een klimaatminister van Groen! zeg ik u! |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze peiling is sweet. Zo sweet.
alles kan beter natuurlijk. |
Citaat:
Het moet niet, maar het mag zeker. |
Citaat:
O.a. omdat er referenda mogelijk zijn. Ben je het eigenlijk met mij eens dan? |
Wat ik toch zeer vreemd vind is dat het vb maar 1 zetel erbij krijgt volgens die peiling? En ze scoren bijna evengoed als de cdv die er wel 6 bij krijgen!!?
Ja het heeft met provincies te maken maar zoooooo extreeem? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be