Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   wetstraat 16 op vtm (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90265)

Knuppel 30 mei 2007 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694517)
dankje :-P

Insgelijks.

rookie 30 mei 2007 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2693487)
Even ter info: ik verdedig van Bellingen niet want ik vind het een figuur die niet thuishoort in de politiek maar zet je even in de plaats van de koppels die geweigerd hebben: zou u het tof vinden om als schandpaal gebruikt te worden?

Nochtans hadden de PC geen problemen met het bekendmaken van het feit dat de vorige sociaal bemiddelaar van Doel lid was geweest van een Vlaams nationale jeugdbeweging en hem daarvoor prompt zijn betrekking afnam, rare privacy als je het mij vraagt

Duvelke 30 mei 2007 16:12

heb het debat nu ook helemaal gezien..

Mja, Morel is handiger met woorden ja..al vond ik Wouter niet echt afgegaan hebben.
Er zijn wel niet veel nieuwe feiten gezegd geweest. Eerder een flauw debatje.

Ik vond het wel erg dat Morel achter namen vraagt van Wouter, en dat Morel zelf geen naam wil geven op de vraag: wie moet er de nieuwe premier worden? Ze antwoordt gewoon met een vraag. Zeeeeer Flauw !

Knuppel 30 mei 2007 16:16

Citaat:

Ik vond het wel erg dat Morel achter namen vraagt van Wouter, en dat Morel zelf geen naam wil geven op de vraag: wie moet er de nieuwe premier worden?
Je beseft toch dat Van Bellingen de namen van die racisten kan kennen (als ze bestaan) maar dat Morel onmogelijk de naam van de volgende premier kan kennen, (ook al bestaat hij)?

Tegendradigaard 30 mei 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2693405)
Zegt privacywetgeving u iets?

Ik denk niet dat die koppels het leuk vinden als hun naam even publiek vernoemd zou worden.

De privacy zoals ik noem maar iets.... de familie Van Temsche die mocht ondergaan bedoelt U ?

Duvelke 30 mei 2007 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2694558)
Je beseft toch dat Van Bellingen de namen van die racisten kan kennen (als ze bestaan) maar dat Morel onmogelijk de naam van de volgende premier kan kennen, (ook al bestaat hij)?

nee, dat was de vraag niet. De vraag was wie zij GRAAG ZOU HEBBEN als volgende premier (buiten iemand uit haar eigen partij) ?

Is dat nu zo'n moeilijke vraag? een eigen mening geven??
Of kan er enkel maar gekakelt worden uit het eigen programma, en verder geen eigen meningen?

Knuppel 30 mei 2007 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694624)
nee, dat was de vraag niet. De vraag was wie zij GRAAG ZOU HEBBEN als volgende premier (buiten iemand uit haar eigen partij) ?

Geloof jij écht dat Morel iemand uit haar eigen partij kans geeft op het Belgische premierschap?8O

Citaat:

Is dat nu zo'n moeilijke vraag? een eigen mening geven??
Als ze jou vragen te kiezen tussen kanker, aids of vogelpest, kan jij dan kiezen?

Citaat:

Of kan er enkel maar gekakelt worden uit het eigen programma, en verder geen eigen meningen?
Ik had niet de indruk dat de sterren van de avond daar een partijprogramma zaten te verdedigen maar zichzelf. Toch in het eerste deel van de show want ik kreeg ergens wreed buikpijn van.

Knuppel 30 mei 2007 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2694565)
De privacy zoals ik noem maar iets.... de familie Van Temsche die mocht ondergaan bedoelt U ?

Maar die familie telde dan ook een tante die het recht op privacy voor de hele stamboom verspeelde, hé?

born2bewild 30 mei 2007 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694624)

Stel zo'n vragen aan guy voor kids maar toch niet aan volwassenen in primetime

Duvelke 30 mei 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2694666)
Als ze jou vragen te kiezen tussen kanker, aids of vogelpest, kan jij dan kiezen?

Dit is niet zo'n vraag, dit is een gewone vraag.
Ok, het zijn concurrenten, en dan nog?

Kijk naar eerste klasse, als ze iemand van een partij vragen..Wie denk je dat kampioen wordt of wie vond je de beste speler van het jaar? dan gaan ze daar toch ook eerlijk op antwoorden. ook al mogen ze niemand van hun eigen ploeg kiezen...

Duvelke 30 mei 2007 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 2694685)
Stel zo'n vragen aan guy voor kids maar toch niet aan volwassenen in primetime

zever

Het was een gewone vraag, waar ze zichzelf is kon laten zien aan de kijkers.

Iemand die iemand anders het zonlicht niet gunt, hoeft voor mij niet verkozen te geraken hoor.

Knuppel 30 mei 2007 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694698)
Dit is niet zo'n vraag, dit is een gewone vraag.
Ok, het zijn concurrenten, en dan nog?

Kijk naar eerste klasse, als ze iemand van een partij vragen..Wie denk je dat kampioen wordt of wie vond je de beste speler van het jaar? dan gaan ze daar toch ook eerlijk op antwoorden. ook al mogen ze niemand van hun eigen ploeg kiezen...

Ik zie wat je bedoelt.

Wie vindt jij de beste speler van het jaar: Verhofstadt of Verhofstadt?

Knuppel 30 mei 2007 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694702)
zever

Amaai zeg!

Dus als Morel Vande Lanotte had aangeduid had ze 'zichzelf is laten zien'?8O

Citaat:

Iemand die iemand anders het zonlicht niet gunt, hoeft voor mij niet verkozen te geraken hoor.
Bedoel je nu dat Morel zélf premier wil worden? 8O 8O 8O

Zwartengeel 30 mei 2007 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694702)
zever

Alsof Leterme, Verhofstadt of Vande Lanotte ook maar één ruk geven om een zonnestraal van Morel of wie anders ook.

Knuppel 30 mei 2007 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2694743)
Alsof Leterme, Verhofstadt of Vande Lanotte ook maar één ruk geven om een zonnestraal van Morel of wie anders ook.

Precies!
Zij gunnen zelfs elk�*�*r het licht niet in de ogen en zij moeten binnenkort nog wel in trio hetzelfde bed in! :-D

Zijne Heerlijkheid 30 mei 2007 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2694549)
hIk vond het wel erg dat Morel achter namen vraagt van Wouter, en dat Morel zelf geen naam wil geven op de vraag: wie moet er de nieuwe premier worden? Ze antwoordt gewoon met een vraag. Zeeeeer Flauw !

Leterme kon of wou daar ook al niet op antwoorden.

Knuppel 30 mei 2007 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid (Bericht 2694906)
Leterme kon of wou daar ook al niet op antwoorden.

Niet dat ik een fan ben van Leterme maar ik vind dit gewoon het verstandigste. Zo krijgt het kiesvee tenminste nog het gevoel dat niet alles al beslist is nog voor het naar de stembus gesleurd wordt.

Duvelke 30 mei 2007 18:51

Ik vind het zeer flauw dat poltiekers geen pronostiekje durven geven..

Knuppel 30 mei 2007 19:21

Bekijk het zo, Duvelke.
Verhofstadt en Vande Lanotte zijn kandidaat-premiers van het eerste uur. Denk jij soms dat die jou hun pronostiekje zouden geven?

Jantje 31 mei 2007 06:29

Geen enkele politicus die zeker is van zijn partij, zal een naam geven van een tegenstander als premier.
Zekers niet in volle verkiezingstrijd. Dit is immers voordeel geven aan de tegenstander.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be