![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
heb het debat nu ook helemaal gezien..
Mja, Morel is handiger met woorden ja..al vond ik Wouter niet echt afgegaan hebben. Er zijn wel niet veel nieuwe feiten gezegd geweest. Eerder een flauw debatje. Ik vond het wel erg dat Morel achter namen vraagt van Wouter, en dat Morel zelf geen naam wil geven op de vraag: wie moet er de nieuwe premier worden? Ze antwoordt gewoon met een vraag. Zeeeeer Flauw ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat nu zo'n moeilijke vraag? een eigen mening geven?? Of kan er enkel maar gekakelt worden uit het eigen programma, en verder geen eigen meningen? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, het zijn concurrenten, en dan nog? Kijk naar eerste klasse, als ze iemand van een partij vragen..Wie denk je dat kampioen wordt of wie vond je de beste speler van het jaar? dan gaan ze daar toch ook eerlijk op antwoorden. ook al mogen ze niemand van hun eigen ploeg kiezen... |
Citaat:
Het was een gewone vraag, waar ze zichzelf is kon laten zien aan de kijkers. Iemand die iemand anders het zonlicht niet gunt, hoeft voor mij niet verkozen te geraken hoor. |
Citaat:
Wie vindt jij de beste speler van het jaar: Verhofstadt of Verhofstadt? |
Citaat:
Dus als Morel Vande Lanotte had aangeduid had ze 'zichzelf is laten zien'?8O Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij gunnen zelfs elk�*�*r het licht niet in de ogen en zij moeten binnenkort nog wel in trio hetzelfde bed in! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik een fan ben van Leterme maar ik vind dit gewoon het verstandigste. Zo krijgt het kiesvee tenminste nog het gevoel dat niet alles al beslist is nog voor het naar de stembus gesleurd wordt. |
Ik vind het zeer flauw dat poltiekers geen pronostiekje durven geven..
|
Bekijk het zo, Duvelke.
Verhofstadt en Vande Lanotte zijn kandidaat-premiers van het eerste uur. Denk jij soms dat die jou hun pronostiekje zouden geven? |
Geen enkele politicus die zeker is van zijn partij, zal een naam geven van een tegenstander als premier.
Zekers niet in volle verkiezingstrijd. Dit is immers voordeel geven aan de tegenstander. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be