![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Uw toont nog maar eens aan hoe onverdraagzaam je bent en het enige waar jij je mee bezig houd is lopen zagen en klagen op en over het vb,het is voorspelbaar en begint ferm zielig te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een topic over dierenwelzijn en Edina maakt er weer prompt een draad over het VB van. *zucht*... de Hans1 van de VB bashers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat gewoon om een ethische overweging die de mens zelf maakt. |
Citaat:
Verder is hun mening over andere zaken wel degelijk bekend: ze zijn tegen een verbod op circussen met wilde dieren, ze vinden dat het mogelijk moet zijn om wilde dieren te houden, ze zijn tegen het verbod op het tentoonstellen van honden en katten in dierenwinkels, ze zijn voor een zeer liberaal jachtbeleid, ze nemen geen duidelijke standpunten in over de bioindustrie,... |
Citaat:
Kan je voor één keer vandaag ook eens inhoudelijk reageren? Of is dat te moeilijk? |
Citaat:
Lees post nr 17 nog eens: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=17 |
hoeveel katten zouden bij de aanmaak van deze site geleden hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je mij eens eventjes de bron geven vanwaar je die informatie hebt gehaald? Want zoiets weet jij allesins uit je eigen,dat moet je ergens gehoord of gelezen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ergo, een kat heeft geen afdwingbare rechten tegenover een persoon. Ergo, die persoon mag die kat doden. Ergo, geen ander persoon heeft recht die persoon daarvan te weerhouden Evenwel, men mag die persoon daarvoor ostraciseren (ik weet niet of dat een werkwoord is). |
Edinake;zouden we het mss zelf niet beter hebben over de erge zaken wat dieren betreft inplaats van die futuliteiten?
Ik ben ook een dierenvriend maar niet extreem zoals gaie en greenpeace en noem maar op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be