Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Marie-Rose Morel is lelijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90870)

Praetorian 18 juni 2007 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2740077)
Ik ben mijn carrière begonnen op een katholieke jongensschool waar het internaat net was afgeschaft.

8O

Zou dat jouw drang naar zelfvoldane vrouwen hebben bevredigd?

lombas 18 juni 2007 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740084)
Zou dat jouw drang naar zelfvoldane vrouwen hebben bevredigd?

Ja.

Hard zelfs.

Praetorian 18 juni 2007 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2740085)
Ja.

Hard zelfs.

Jij bent zowaar een rare snuiter. Straks zien we je ook in de show van L. Theroux.

Stratcat 18 juni 2007 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740088)
Jij bent zowaar een rare snuiter. Straks zien we je ook in de show van L. Theroux.

Iemand die Gramsci verwart met het leven vind ik ook een rare snuiter.

Praetorian 18 juni 2007 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2740096)
Iemand die Gramsci verwart met het leven vind ik ook een rare snuiter.

Je kan dan ook het leven niet registreren zonder referentiekader, ik ben gewoon zeer duidelijk in mijn versie.

lombas 18 juni 2007 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740088)

Ik ben eigenlijk de producer van Prussian Blue. Als je goed kijkt, zie je me op 32:17 even op de achtergrond verschijnen, vlak voor iedereen naar het podium een Hitlergroet brengt en "Nigger nigger nigger, out out out" roept.

Op 37:59 verschijn ik trouwens ook kort op het erf van m'n makker Bill "Dolf" Parker wanneer Louis niet wil antwoorden of-ie een jood is. Ik ben die één met die lange, leren jas.

Stratcat 18 juni 2007 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740101)
Je kan dan ook het leven niet registreren zonder referentiekader, ik ben gewoon zeer duidelijk in mijn versie.

Je vervangt een willekeurig referentiekader, waar we allemaal mee opgescheept zitten, door de illusie van controle?

duveltje382 18 juni 2007 20:30

Morel is een lieve toffe en sexie vrouw

Praetorian 18 juni 2007 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2740134)
Je vervangt een willekeurig referentiekader, waar we allemaal mee opgescheept zitten, door de illusie van controle?

Niet echt, ik tracht de dominante ideologie in onze maatschappij enigzins te counteren door zelfreflectie, en daar is Gramsci mijn trouwe kompaan bij. Net zooals nog enkele 1000den marxistische en postmodernistische denkers. Ik haal er meer uit dan om het even welk gesprek. Daarom dat ik kranten ed. alleen nog lees omwille van het feit dat ik wens die dominante ideologie ten volle te snappen, niet om iets bij te leren of omwille van communicatieve redenen.

Ambiorix 18 juni 2007 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2740159)
Morel is een lieve toffe en sexie vrouw

lief mss.
sexy niet, daarvoor moet ge donkerbruin haar hebben.

Stratcat 18 juni 2007 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740209)
Niet echt, ik tracht de dominante ideologie in onze maatschappij enigzins te counteren door zelfreflectie, en daar is Gramsci mijn trouwe kompaan bij. Net zooals nog enkele 1000den marxistische en postmodernistische denkers. Ik haal er meer uit dan om het even welk gesprek. Daarom dat ik kranten ed. alleen nog lees omwille van het feit dat ik wens die dominante ideologie ten volle te snappen, niet om iets bij te leren of omwille van communicatieve redenen.

Kortom: je houdt van oogkleppen.

Praetorian 18 juni 2007 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2740229)
Kortom: je houdt van oogkleppen.

O neen, juist het omgekeerde. 100% zeker het omgekeerde. Ik geloof dat ik in zowat alle hoeken van het ideologische spectrum heb gezeten en vele filosofische scholen heb aangehangen. Alleen het liberalisme heeft mij altijd een degout bezorgt, dat is de enige constante.

Stratcat 18 juni 2007 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740245)
O neen, juist het omgekeerde. 100% zeker het omgekeerde. Ik geloof dat ik in zowat alle hoeken van het ideologische spectrum heb gezeten en vele filosofische scholen heb aangehangen. Alleen het liberalisme heeft mij altijd een degout bezorgt, dat is de enige constante.

Heb je al eens buiten het ideologische spectrum en buiten de filosofische scholen gekeken?
Heb je al eens gekeken naar de dingen zoals die zich aan jou voordoen, los van enige gedachte?

Praetorian 18 juni 2007 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2740274)
Heb je al eens buiten het ideologische spectrum en buiten de filosofische scholen gekeken?
Heb je al eens gekeken naar de dingen zoals die zich aan jou voordoen, los van enige gedachte?

il n’y a pas de hors-texte.

Stratcat 18 juni 2007 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740280)
il n’y a pas de hors-texte.

Dat zijn dus de oogkleppen.

Praetorian 18 juni 2007 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2740288)
Dat zijn dus de oogkleppen.

Neen, dat is een feit. Taal evolueert non-referentieel, de inhoud van de wetenschappen zelf-referentieel. Empiricisme was een verre maar mooie droom.

Stratcat 18 juni 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740317)
Neen, dat is een feit. Taal evolueert non-referentieel, de inhoud van de wetenschappen zelf-referentieel.

Kun je dat hard maken buiten de taalfilosofie die je aanhangt?

Citaat:

Empiricisme was een verre maar mooie droom.
De ene oogklep rechtvaardigt de andere niet.

Praetorian 18 juni 2007 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2740328)
Kun je dat hard maken buiten de taalfilosofie die je aanhangt?

De ene oogklep rechtvaardigt de andere niet.

Je zal alleen de discussie kunnen aangaan met een ander wetenschappelijk paradigma. Et voila, we zijn er nondedoeme!

Deconstructivisme pretendeert dan ook geen Waarheid. :-P

Stratcat 18 juni 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2740337)
Je zal alleen de discussie kunnen aangaan met een ander wetenschappelijk paradigma. Et voila, we zijn er nondedoeme!

Deconstructivisme pretendeert dan ook geen Waarheid. :-P

Waarheid?
Waar jij nu mee afkomt. :?

Mitgard 18 juni 2007 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2740226)
lief mss.
sexy niet, daarvoor moet ge donkerbruin haar hebben.

of blond of ros of zwart of mechekes.
niet zo oppervlakkig hé chef.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be