![]() |
Citaat:
Hopeloos die rode pietjes... :roll: Waarom liet men niet iets meer zien? :oops: Hij moet dan toch ook 'zatte' antwoorden gegeven hebben?!... En dan was het duidelijk geweest... Mss unt U daarvoor zorgen? Maar mensen beschadigen... toch zo gemakkelijk... Foei... 8-) |
Citaat:
|
ey hard drugs alcohool promoveert beter dan anderen drugs zenne ;-)
die mannen mé hun miljarden euro's houden ni van wierrook geuren en soft spul liever ne goeie straffe shot alcohool ...de gangsters lol |
Citaat:
Tja, die is idd mss onterecht... :roll: :lol: En we zijn over Sarkozy bezig, nietwaar? Als U toch offtopic gaat, beantwoord dan mijn vragen dan maar eens waarom de vakbonden de hoofdzetels van de Spa en Spirit niet spontaan bezetten, enz.? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mao & fidel waren soms meer mens dan vele anderen vindt ik :-) |
En? ;-)
Wat denkt U over het sociaal bloedbad bij de SP.a en Spirit? :-P |
Citaat:
Over wat ging het in dit topic nu ook weer, Mao, Stalin, Pol Pot, Chavez....? Oh, nee, nu zie ik het, het gaat over de beschonken Sarkozy! |
Citaat:
Wat stond er in mijn berichtje te lezen en weigert roodlinks te zien? Ik zal het bijzonderdste nog eens herhalen: In het late journaal liet Boever een fragment van de persconferentie zien waarop Sarkozy na afloop van een ontmoeting met zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin buiten adem aan komt lopenKennelijk had hij niet alleen water gedronken en wat onduidelijk aanbiedt vragen te beantwoorden. , gaf Boever als commentaar, zonder de daaropvolgende beelden te tonen waarop Sarkozy normaal de vragen beantwoordde.Dus voor de moedwilligen... Daar staat duidelijk in dat op de daaropvolgende beelden duidelijk te zien was dat Sarkozy de vragen normaal beantwoordde... :roll: :oops: :lol: En leutert nu maar rustig verder.. :-P |
Citaat:
Beelden zeggen veel meer dan woorden http://www.youtube.com/watch?v=Oy1Uf...elated&search= |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een sos... die het woord kritisch durft gebruiken... :roll: ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals zijn collega's uit Israel kan hij geen terechte kritiek hebben ;-) Uitverkorenen he... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be