![]() |
Citaat:
Geen gezwans, Nederlands! |
Citaat:
Ik dacht dat ze de Leuven Vlaams strijd steunden. Misschien dat daar ook wel wat overhitte slogans uit voortkwamen. De problematiek aan sommige taalgrensgemeenten heeft meer met een sociaal econimsche realiteit te maken dan met een Waalse overheersingsdrang lijkt me. |
Citaat:
Dat klopt, alleen werden alle franstaligen op 1 hoopje gegooid. |
Citaat:
En om op zo'n leeftijd nog een weblog te onderhouden, moet je idd nog een knappe knar zijn. |
Citaat:
En belgique, met het FDF op kop, moedigt die imperialistische houding alleen maar aan. Ik zou veel minder problemen hebben met belgique mochten de taalwetten strikt toegepast worden, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn in deze ondemocratische constructie. Daarom moet belgique barsten. |
dat is historische feit in Brabant zonder revisionnism flamingant
Citaat:
dat is historische feit in Brabant zonder revisionnism flamingant |
Citaat:
Droom maar van uw Belgique van de 19e eeuw, waar Frans de enige voertaal was, maar we zijn verder geëvolueerd dan dat. Vlaams-Brabant behoort nu tot de Vlaamse deelstaat, en daar is de enige officiële taal het Nederlands! En als dat u niet aanstaat, kunt ge het altijd aftrappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe dus maar normaal, en spreek Nederlands. |
salukkes
Citaat:
salukkes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie, de Franstaligen, zijn eigenlijk degenen die dit land aan het barsten brengen. Vinden jullie het nu zo vreemd dat er mensen zijn die het niet kunnen vinden met jullie superioriteitsgevoel, jullie bourgeois mentaliteit en jullie overheersingspolitiek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :-D |
Citaat:
it's a very stupid idée , no sense only make problems for poor poeple |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be