![]() |
Dood aan de moderatie !
Leve Jazeker ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Et alors?
Als je hiermee de strafpunten en bans probeert verantwoorden die tegenwoordig gegeven worden aan uitgerekend zij waar jij het op gemunt hebt, dan ben je vierkant gebuisd. Er worden immers veel ergere 'beledigingen' toegelaten op dit forum. Ik zit al op dit forum van in het prille begin en heb de moderatie altijd als neutraal verdedigd, maar sinds enige tijd vind ik dat er hier een kwalijke evolutie aan de gang is. |
By the way.
Born2bewild droop niet af maar werd geband. Jij bent hier wel al in je hemd gezet, al vrees ik dat je je d�*�*r niets meer van herinnert. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beledigingen worden hier dus wél toegelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Mij leugens aansmeren is echter wel degelijk een belediging. Jouw geluk is dat ik niet zo'n gevoelige tenen heb als jij en niet voor elke 'belediging' ga janken bij de moderatie. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb bewezen dat jij loog. En hoe wordt iemand genoemd die op flagrante leugens wordt betrapt en die zich eruit probeert te lullen door zijn eigen woorden tot in den treure te ontkennen? Die anderen van liegen beschuldigt terwijl hijzelf al bladzijden lang aan het liegen is?
Nogmaals, wat jij 'persoonlijke aanvallen ' noemt die hier niet getolereerd worden, dat worden ze dus wél. JIJ mag hier immers ongestraft iemand je eigen leugens in de schoenen schuiven, weet je nog? De 'beledigingen' die jij zélf uitlokt mogen dan weer niet. Hoe komt dat, Raf? Nu mag jij je op intellectueel vlak nog zo hoog verheven wanen boven anderen, zo dom zijn ze ook weer niet dat ze niet merken dat hier de laatste tijd met twee maten en twee gewichten gewogen wordt door de moderatie. Op welke wijze jij door het forumleven gaat is de meesten onder ons intussen ook duidelijk genoeg. Ik zal maar niet zeggen wat ik van dergelijke creaturen, denk, zeker? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:? |
By the way...
Hoeveel strafpunten kreeg jij omdat je me openlijk van liegen beschuldigde, Raf? Is dit soms geen grove belediging? Citaat:
Jazeker kreeg er ooit vier voor een 'belediging' van Edina. In beide gevallen werden die strafpunten achteraf stilzwijgend afgevoerd... Jij weet beter dan ik dat iets uitvechten met de moderatie weinig zin heeft iets, maar ik weet wél dat hier sinds enige tijd vreemde dingen gebeuren. Het begint hier stilaan op het FIF-KIF-forum te lijken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be