Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke forums bezoeken jullie buiten politics? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92236)

Jazeker 9 juli 2007 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2778005)
Jazeker is een schorpioen. Hij staat nu eenmaal voor verandering in de negatieve zin: dingen gebroken achterlaten, vernieling, de dood, enz...

Bij andere vrouwen moet je hen pas aanspreken voor je weet dat het dat moment van de maand is. ;-)

Heftruck 9 juli 2007 01:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778687)
Bijna ;-)

Waarom?

Omdat ik steeds maar jouw posts lees, terwijl ik zelf zou moeten gaan slapen. Binnen twee en een half uur ten laatste weeral opstaan. Eens mens vraagt zich af of het nog de moeite is om te gaan slapen. :x

Jazeker 9 juli 2007 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778688)
Ik heb mijn oude avatar ontslagen en een nieuwe op proef genomen. Hij bevalt me wel. Zijn contract wordt in alle waarschijnlijkheid verlengd.

Die ouwe was wel schattig. Anders dan die van iemand anders hier. maar ik had wel het gevoel dat teveel trop was. Straks ligt het hele forum hier te tongen.

Jazeker 9 juli 2007 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778691)
Omdat ik steeds maar jouw posts lees, terwijl ik zelf zou moeten gaan slapen. Binnen twee en een half uur ten laatste weeral opstaan. Eens mens vraagt zich af of het nog de moeite is om te gaan slapen. :x

Vandaag om 2 uur opgestaan. Straks ook waarschijnlijk. Verlof rules.

Heftruck 9 juli 2007 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778692)
Die ouwe was wel schattig. Anders dan die van iemand anders hier. maar ik had wel het gevoel dat teveel trop was. Straks ligt het hele forum hier te tongen.

Een forumorgie. 't Zou eens iets anders zijn dan de doorsnee forummeeting. :-P

Heftruck 9 juli 2007 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778693)
Vandaag om 2 uur opgestaan. Straks ook waarschijnlijk. Verlof rules.

Ik rond één uur. Ik zou dus eigenlijk moeten gaan slapen bij de aanvang van mijn werkdag. :-(

Jazeker 9 juli 2007 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778691)

Sterkte man. Ga jij maar eens vlug je bed in en wacht je kans of tot jij verlof hebt. Ik zou ook blijven maar er ligt er intussen eentje boven op me te wachten. *zucht*

Jazeker 9 juli 2007 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778695)
Ik rond één uur. Ik zou dus eigenlijk moeten gaan slapen bij de aanvang van mijn werkdag. :-(

Ga jij maar slapen en laat me morgen met wat grafiekjes erbij begrijpen hoe je werkdagen ineen zitten want ik volg het even niet.

Jazeker 9 juli 2007 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778695)

ow... btw... met 2 uur bedoel ik 14 uur...

Heftruck 9 juli 2007 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778700)
ow... btw... met 2 uur bedoel ik 14 uur...

Ik 13 uur.

Jazeker 9 juli 2007 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778702)
Ik 13 uur.

ok... dan snap ik nog niet hoe je werkdagen ineen zitten... je klaagt dat je twee uur kan slapen als je nu naar bed gaat en dan zeg je dat je rond 13 opstaat. *verwarring* *verbrandt nog een belgische vlag uit frustratie en zo en omdat de belzen graag lezen dat ik dat enkel doe uit frustratie en zo*

Jazeker 9 juli 2007 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778694)
Een forumorgie. 't Zou eens iets anders zijn dan de doorsnee forummeeting. :-P

Ik pas. :-D

Heftruck 9 juli 2007 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778708)
Ik pas. :-D

Er zijn er nochtans met wie ik geen problemen zou hebben. :-P

Jazeker 9 juli 2007 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778709)
Er zijn er nochtans met wie ik geen problemen zou hebben. :-P

Maar als kater blijf ik opteren voor poesjes. En ik hoop dat ik morgen geen kater heb. Ga maffen jong... ik ga het ook doen :-D

Gogolski 9 juli 2007 03:45

zie signature

Jaani_Dushman 9 juli 2007 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778698)
Ik zou ook blijven maar er ligt er intussen eentje boven op me te wachten

Hemel, ben jij vanuit je bed aan het forummen, terwijl je liefje zich in de wildste standjes boven jou staat uit te sloven?

Jazeker, je bent verslaafd aan dit forum!! ;-)

Uh-Huh 9 juli 2007 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778689)
Bij andere vrouwen moet je hen pas aanspreken voor je weet dat het dat moment van de maand is. ;-)

Je hebt het dan ook mis. :>

Diplomatius 9 juli 2007 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778698)
Ik zou ook blijven maar er ligt er intussen eentje boven op me te wachten. *zucht*

En, Jazeker, al wakker ? Was 't ambras op de matras toen je eindelijk in bed kroop ? :twisted:

lombas 9 juli 2007 12:27

Waar ik nu nog geregeld kom naast P.be is Religious Forums.

Kim 9 juli 2007 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Florent van Ertborn (Bericht 2778599)
Dank u.
47 jaar, man, afkomstig uit 't Stad, nu woonachtig in Utrecht. Net als mijn illustere naamgenoot. Bevalt me zeer goed. Het beleid in Nederland is zodanig dat Antwerpen van mij direkt bij Nederland gevoegd mag worden. Ik wil niet egoistisch overkomen: Heel Vlaanderen mag van mij direkt bij Nederland gevoegd worden.

Goh, kan het nog iets spontaner? :roll:

Wat een georchestreerd boeltje is het hier geworden met al die Heel- en Groot-Nederlanders hier. :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be