![]() |
Citaat:
Dat gevoel ken ik, ik spreek al vrij goed Engels van toen ik 9 of 10 jaar was. Dankzij de vele Engelstalige films en series die ik op TV keek. |
Tour uiteraard (ook 's avonds)
En Southpark Misschien American Dad en That 70s Show maar overlapt nogal met het eerste Als het opstaat tijdens het eten, nieuws Indien interessant (vandaag dus niet) Ter Zake Eventueel The Simpsons |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Never mind the buzzcocks!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mastermind wast!
|
Citaat:
Hier was het een tijdje op TV met Goedele Liekens. Persoonlijk denk ik niet dat iemand aan het niveau van het origineel kan tippen. |
Ik kijk enkel naar TV voor het journaal en de duidingsprogramma's, en soms ook wel indien er een goede film of een humoristisch programma (in de trend van Monthy Python of In de Gloria) te bekijken is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Never_Mind_the_Buzzcocks |
Donderdagavond 12 Juli zendt de KRO om 20:25 op Nederland 3 de Channel 4 documentaire “The Great Global Warming Swindle” uit.
Ze hebben het maar zwaar die journalisten, moeten ze voor de vorm ook nog dat andere geluid laten horen, waar men eigenlijk niet in gelooft. Niet uit het hart, maar voor de pluriformiteit, zodat PVV’er Martin Bosma de PO niet meer voor links kan uitschelden. Maar ze zijn slim bij de KRO. Na het eind van de film volgt een debat. Een debat? Jawel, klimaatdeskundigen gaan met elkaar in debat. Een beetje klimaat-aanhanger geeft tijdens dat debat gewoon een waslijst van kritiek op “The Swindle”, net zolang totdat de aanwezige klimaatsceptici in de verdediging zitten. Dan gaat het niet meer over de onjuistheden van Al Gore, maar over de onjuistheden van Channel 4. Het appeltje eitje voor de KRO, die nu indirect via een televisie debat het ongelijk van de klimaat-sceptici kunnen aantonen en ook nog eens pluriform overkomen! De hoofdkritiek op The Swindle is dat de film te ongenuanceerd is; maar dezelfde klacht heeft men niet over de film van Al Gore (die in 1997 als Vice-President zélf moeilijk deed om Kyoto te ondertekenen!). Standaard Publieke Omroep zou je zeggen. Nou, toch niet helemaal. Veel mensen denken dat journalisten en de Publieke Omroep links zijn, maar hiervoor krijgen we meestal *indirect* bewijs te zien. Direct bewijs is krachtiger. In het voorspel van The Swindle laat “wetenschapsjournalist” Elmar Veerman zijn werkelijke gezicht zien op de website van redacteur Ton Verlind. |
Vanavond om 23h10 op Nederland 2 : de film "Dancer in the Dark" van Lars von Trier met een zééééér overtuigende Björk. De "Gouden Palm" op het Festival te Cannes dat jaar (2000) was dan ook oververdiend. 8-)
http://www.imdb.com/title/tt0168629/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be