![]() |
Citaat:
En als je een goede rente wil, moet je je geld ook niet bij de grootbanken beleggen. Rabobank, Deutsche bank, Argenta, ... Allemaal banken die wel goede voorwaarden hebben. De mensen hebben wel een alternatief, maar meestal gebruiken het gewoon niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
By far |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Andere partijen aanvaarden die als landgenoten, terwijl het VB hen blijft beschouwen als buitenlanders. Het officiële motto mag dan al zijn "aanpassen of opkrassen", vroeger was dat "opkrassen of opkrassen"(en heel wat hardliners Voorposters, De Man denken er waarschijnlijk net hetzelfde over). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het zielig hoe mensen van nu proberen de geschiedenis te herschrijven. Vreemdelingen zijn altijd een stokpaardje geweest van het vlaams belang. Ik herinner me nog zelfs de 0110 versie van de jaren 70 "Blijf van mijn vriend" met het handlogo. De vlaamse zaak alsook de migranten zijn voor het VB enkel vehikels om een dictatoriale macht naar nazi model op poeten te kunnen zetten. Vroeger waren ze milities. En toen die verboden werden heeft men gekozen om de democratie te misbruiken om die dictatuur te kunnen bereiken. Het VB van vroeger en nu verschilt maar op één ding, hun stichter is gelukkig naar de hel!. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be