mettewie |
25 augustus 2007 23:01 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dedez
(Bericht 2879928)
Ook, ik geloof niet de gesplitst. Het is te moeilijk en niet goed voor de regio's. Maar wanneer ik spreekde over "eisen", het was juist de worden van "Bart de Wever". Hij zegde : "les francophones doivent savoir que les flamands sont majoritaires et qu'ils ont des revendications. Et que s'ils n'acceptent pas ces revendications, ça ne marche plus!"
Voor mij, de start van het probleem is juist de Cartel "cd&v met nva"
Ik denk het is ook waarom leterme is zo slecht-houden in franstallige België. Omdat, zonder nva, denk ik dat ze zouden hem echt beoordelen...
|
Exact, 4 jaar terug heb ik N-VA gestemd, omdat de afsplitsing van het VB me niet aanstond/staat, maar het Bartje Wevertje is ontpopt als ne Blokker, zo, bij de laatste verkiezingen heb ik niet deel genomen aan de verkiezingen, spijtig, maar waar. Ik denk ook dat hij Leterme in de klem heeft, maar ze blijven broeders, Leterme en de Wever, voor hoe lang? Ik heb de Wever veel uitspraken horen doen over Franstalige personen, een conclusie kon ik trekken uit zijn beweringen. Hij heeft ronduit een hekel aan Franstalige, als franstalige zou ik ook niet meneer aan tafel willen zitten. Dan is de Winter netter met zijn uitspraken over franstalige. Maar als separatist niet aan vaarbaar voor de franstalige, en voor 60% van de Vlaanders niet aanvaarbaar, maar dan niet alleen voor zijn splitsings gedachte.;-)
|