![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er stond toch geen gewapende VMO-er naast hun in het stemhok? Als ze niet voor een Vlaamsgezinde cactuspartij wilden stemmen, hadden ze toch pakweg BUB kunnen stemmen? |
Citaat:
Dan kan Verhofstadt nog proberen een wet erdoor te krijgen die dat corrigeert (lopende zaken) |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan hen misschien wat tips geven. |
Citaat:
De kiezers wisten perfect dat CD&V voor een doorgedreven staatshervorming ging. Wat ze wel niet wisten en misschien ook niet hadden verwacht was dat de CD&V deze keer (nog niet?) niet ging plooien voor Wallonié. |
Citaat:
"Het is de bedoeling om een consensus te vinden"... Waar staat dat dat in godsnaam geschreven? Is dat een grondwetsartikel, of zo? |
Citaat:
Ik ben maar al te goed on topic. Eigenhandig gaan bepalen wie "ongewild" een bepaalde stem uitbrengt...hoe is het mogelijk. In feite wilde heel Vlaanderen voor de BUB stemmen maar ze beseften het zelf niet. Complot!! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar goed... ik moet eens verder eigenlijk.
Tot later! |
groot gelijk maske
|
Citaat:
Geef toe dat dat niet erg, euh, geloofwaardig klinkt... Citaat:
Net dat hebben ze nu niet gedaan, die partij is behoorlijk afgestraft ten nadele van haar Vlaamsgezinde variant LDD. |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk is die ''eretitel'' niets meer waard. Als je ziet dat zelfs een crimineel als Claes die het land bestolen en bedrogen heeft die ''eretitel'' krijgt. Moet je weten dat men die eretitel krijgt voor zijn inzet en verdiensten voor het land. :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Luc Coene daarentegen verdient het zeker niet. Was een afscheidscadeau van Verhofstadt aan zijn kabinetchef net voordat hij hem vice-gouverneur van de NBB maakte. |
Citaat:
ze verdienen het allemaal evenveel ik stel een regularistie voor...iedereen minister van staat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be