![]() |
Ik moest ook geen kids hebben in mijn jongere jaren.
Ben er uiteindelijk op mijn 31ste toch aan begonnen, na veel gezaag van madam en heb er nu 4 en madam is dada. Maar ik zou ze voor geen geld ter wereld meer willen missen. Wie hen iets misdoet, mag gerust zijn dat hij/zij met mij te doen krijgt. Ik zal daarna wel art71 inroepen op de rechtbank. En ik weet nu al dat de twee oudste niet op hun 18de de deur uitwillen, ze hebben het te goed en gemakkelijk bij den oude zeggen zijn. |
Citaat:
Straf ... |
Citaat:
|
Citaat:
man is een andere vraag, zijn dat niet van die gespierde lichamen met veel show maar weinig gevoel en verstand. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel te gemakkelijk als moeder de was en plas doet en vader de rekeningen betaald en ik mij nergens iets van moet aantrekken, en zij denken het zelfde. |
Citaat:
ik word 28, en woon al 6 jaar alleen :? |
Citaat:
:-) Ik zei van de week aan tafel : 'Jij moet wel buiten op je 18 hé' :twisted: Hij begon te jammeren en bijna te janken. Hij ging nooit een vrouw vinden die zo goed voor hem zorgt als zijn mama. :-D |
Citaat:
Die spierbundels zitten enkel vol pillen en kunnen geen luier verschonen of patat koken. Of een plooirokje strijken. |
Citaat:
En alleenstaande vader zijn is daar echt wel een topvoorbeeld van ... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wie kan er nu beter voor hem zorgen he. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb namelijk 8 zusters en weet dus uit ervaring hoe je vrouwen kan uitdagen. |
Citaat:
Afzien gelijk de beesten, ofwel rotverwend worden. :-D |
Citaat:
Die deugd nu voor niets meer, ze gaat liever uit dan aan hen te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp het niet. |
Citaat:
:-) Soms heb'k dat gevoel wel van, als er iets met men ma gebeurt, ben ik alleen over. Maar langs andere kant, niemand om mee ruzie te maken, en rotverwend nest geweest altijd. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be