migrantenjong |
19 oktober 2007 16:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957
(Bericht 3008380)
Ik schreef meer vrijheden, niet over enorme vrijheid, je moet aandachtig lezen wat er staat en dan reageren.Wat de sterke economie betreft in de regio, daar heeft "De Standaard" enkele weken geleden nog een uitgebreid artikel over geschreven in de zaterdagskrant als ik het me goed herinner.Die vrouwen heb ik zelf gezien en mee gesproken,ook mochten die zonder problemen op reis gaan naar Europa,want ze bezochten af en toe Duitsland en Frankrijk.De Iraanse president probeert de kerk in het midden te houden,want uiteindelijk is niet hij maar de Mullahs die zich storen aan Westerse invloeden op de jeugdigen,wat begrijpelijk is ,want dan verliezen ze grip op hen,maar er is al heel wat vernaders sedert de Ayatollah van het toneel verdween.
|
Langs de andere kant heb je de ophangingen van homoseksuelen, zweepslagen voor vanalles (voornamelijk bij vrouwen), zweepslagenpatrouilles die rondrijden en mensen a volonte zweepslagen geven indien deze alcohol drinken, handjes vasthouden of te veel intieme delen, haar zijnde, laten zien.
Mannen mogen daar alles, want de moslimwetten kunnen door een man misbruikt worden. Verkrachters lopen vrij, meisjes worden misbruikt, ...
Het is en blijft een derka-derka-land.
|