manta |
22 oktober 2007 13:45 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
(Bericht 3014905)
Voor de opkuis na een buurtfeest? Daar betaal je helemaal geen belastingen voor. Verwacht je nu echt dat de stad voor alles zorgt?
|
Da's nu idd wat ik verwacht van een stad die zulke toestande in gang steekt se ... Per slot hebben de mensen het recht om in een propere buurt te wonen ...(en ja , daar betaal je belasting voor.)
Citaat:
Ik vind het trouwens ook wel hilarisch dat mensen verwachten dat de stad zwerfvuil opkuist
|
'k Vind er niets grappig aan ... Per slot van rekening moet jij toch de vetzakkerij die een ander op straat gooit niet opkuisen 8O
Citaat:
(en dat is niet hetzelfde dan sluikstort hé), zonder te beseffen dat dit dweilen met de kraan open is als iedereen zijn vuil op straat blijft gooien. Sigarettenpeukjes (of soms zelfs de hele inhoud van de asbak in de auto) of het plastiekje van het nieuwe pakje sigaretten, blikjes, papiertjes van snoepjes en noem maar op. Ik gooi werkelijk nooit iets op straat. Maar ik ben niet zo belachelijk om te verwachten dat de stad ervoor kan zorgen dat zwerfvuil verdwijnt.
|
Maar je gaat dan wel verwachten dat de burgers dat zelf op gaan kuisen ???8O
En voor sigarettenpeuken heb ik altijd een doosje op zak , zouden alle rokers moeten hebben ....
Gewoon een leeg ijzeren doosje van lekkere snoep;-)

|