m.r. |
20 oktober 2007 22:20 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian
(Bericht 3011305)
Hoe weet je dan dat men u verbaal bedreigde als je de taal niet eens begrijpt?8O
|
Huisje ruil ? Ken je dan echt niet de verbale taal, hoe de man op je afkomt met "ik zal je eens leren". Neen, daar heb je geen taal voor nodig maar ik zou toch wel graag begrepen hebben wat die man me zegde. Het was geen Turks, geen Arabisch, geen Nederlands, geen Frans, geen Engels, geen Duits, geen Grieks, geen Italiaans, geen Spaans, geen Portugees. Hoeveel talen moet ik meer begrijpen ? Maar dat die man op me afkwam en me fysiek de les wou spellen, daar had ik geen taal voor nodig !
En indien je een huis met tuintje zou hebben, dan wil ik echt wel huisje ruilen met je zodat je een realistische kijk kunt hebben op wat een "volksbuurt" hedentendage betekent. Wel voor minstens 3 jaar want zich ontdoen van idealisme kost minstens 1 jaar (in mijn geval 5 jaar) en de realiteit zien 2 jaar (mijn geval 10 jaar), maar ik acht je intelligenter dan volstaan volgens mij 3 jaar. 8O Ik, in elk geval, kan dan gedurende 3 jaar een rozen brilleke opzetten !
|