![]() |
Citaat:
|
C2C, Als ik goed heb gelezen is het juist een van de twee zwaargewonde agenten die in het bureel op Bilal heeft geschoten. Agenten hebben geen mes om zich te verdigen; enkel spray, een matrak en een pistool. Als die agent moet kiezen terwijl hij zwaargewond is, dan is de keuze volgens mij vlug gemaakt. En gericht schieten terwijl je zwaargewond bent is ook niet zo gemakkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moeten de Turken dat ook maar eens beginnen te doen in landen die terroristen onderdak en allerlei steun verlenen waaronder ook NL...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hah. Liever moordenaarsvriend dan idioot. |
Citaat:
Roepen zei ik. |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
je begint al te beteren als standup comedian. Bilal had al één agente levensgevaarlijk gewond (halssteek), volgens C2C = dat mesopzak en een tweede agente ook levensgevaarlijk gewond (buiksteek). Op dat ogenblik moeten de levensgevaarlijk gewonde agenten natuurlijk de hulpdiensten bellen met in eerste instantie de vraag naar een psychiater! :lol: :lol: |
Citaat:
Bilal ligt ondertussen al lang in de zandbak te spelen. De levensgevaarlijk gewonde agenten vechten nog steeds voor hun leven. Kan je me vertellen wat de eigenaars van de uitgebrande auto's er mee te maken hadden? Gewoon vergeten een kopie van de korankaft op hun dashboard te leggen of zo? Tegenwoordig krijg je dat er dus bij als je een nieuwe auto koopt en in een stad woont: dashboardcopy van de koran. Schijnt als beveiliging zeer goede resultaten te geven. nog niets van gehoord C2C? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
C2C is één der meerbegaafden van de linkse troep van dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Of anders moet het zoals in Engeland , daar liepen de flikken ongewapend rond vroeger, juist een houten knuppeltje. Maar als je er één aanviel, kostte dat zéér duur voor de rechtbank. En als je er één vermoordde , dan werd je opgehangen. |
Ach kom die politieagent heeft gewoon gedaan wat m moest doen, wat moest m dan toekijken terwijl die eikel daar zo wild tekeer ging?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be