![]() |
Citaat:
|
"Ik ben het beu, spuugzat eigenlijk"
wo 24/10/07 - Vlaams minister van Binnenlandse Aangelegenheden Marino Keulen (Open VLD) heeft zich in het Vlaamse Parlement scherp uitgelaten over de kandidaat-burgemeesters van Kraainem, Linkebeek en Wezembeek-Oppem. De kans lijkt klein dat ze alsnog benoemd raken. Vorige maandag hebben de burgemeesters toegelaten dat er Frans werd gesproken tijdens de gemeenteraad. Eerder hadden ze de kieswet overtreden door Franstalige kiesbrieven te versturen. ![]() Bijna alle fracties in het Vlaams Parlement willen dat Keulen optreedt tegen hen en ook de minister zelf sprak scherpe taal. "De dossiers tegen die drie kandidaat-burgemeesters zijn al niet licht en de nieuwe feiten zullen worden toegevoegd." "Ik ben het eerlijk gezegd ook beu, ik ben het beu tot en met, ik ben het eigenlijk spuugzat," aldus Keulen nog. "Ik heb nu gevraagd om alle dossiers te krijgen en zal dan een beslissing nemen voor de jaarwisseling." 8-) |
Citaat:
|
Prachtig!
|
Citaat:
Moeilijk is het allemaal niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat draagvlak is er dus niet voor VB en Nv-a, en daarom willen jullie geen federale kieskring. Als je dat al ebgint af te strijden mij goed, dat betekent enkel en alleen dat men op de goede weg is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of gaan we eindelijk eerlijk zijn en bekennen dat Vlaanderen niet alleen kan bestaan en zeker niet zonder Brussel ?! |
Citaat:
En twee, weet U wel wat andere Vlamingen allemaal gaan moeten afstaan om U gedachtengoed te realiseren ? (Denk maar aan de achteruitgang van de sociale zekerheid !) |
Citaat:
excuseer , maar ook CD&V(grootste vlaamse partij ) wil geen federale kieskring |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be