![]() |
Citaat:
|
haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
muis olifant enzo
|
Citaat:
Van het afgelopen weekend... Aalstenaar levensgevaarlijk gewond : Een vechtersbaas uit Aalst is vandaag voor de onderzoeksrechter van Dendermonde gebracht, nadat hij afgelopen nacht zwaar op de vuist was gegaan en daarbij iemand levensgevaarlijk verwond had. De 19-jarige dader, Kahya H., zou de 37-jarige Pascal R. uit Aalst zo hard toegetakeld hebben dat die laatste levensgevaarlijk gewond afgevoerd moest worden. Volgens getuigen was het slachtoffer niet rechtstreeks betrokken bij de vechtpartij, maar had hij "in het verlengde" ervan de nodige klappen gekregen, aldus het parket. Wat de oorzaak is van het handgemeen, wordt nog uitgezocht. Het parket van Dendermonde vraagt de aanhouding van de dader. Toevallig nog eens een gemulticulturiseerde... |
'oorzaak ... wordt nog uitgezocht' en ik kan me moeilijk voorstellen dat er in Aalst honderden Kahya's rondlopen die op iedereen slaan die ze tegenkomen (wat dus waarschijnlijk niet het geval was)
|
Citaat:
|
Meer dan waarschijnlijk hadden die jongens nog ergens een rekeningetje open staan, en hebben de schuldeisers dat komen vereffenen.Wat mij nog meer tegen de borst stuit is dat,wanneer de waarheid bovenkomt en niet past in het rode kader, er helemaal niks meer zal verschijnen ,in geen enkele krant.Dat geeft aan hoe rood de berichtgeving in belgie is,trouwens we zijn er voor gekend in het buitenland.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker als later zal blijken -en het is niet de eerste keer- dat de hele zaak niet eens door autochtonen werd gepleegd. Moorden en verkrachtingen door allochtonen worden doodgezwegen, genegeerd of met fluwelen handschoentjes aangepakt. Misdaden (kleine en grote) tegenover allochtonen wordt breed uitgesmeerd in de pers. En zoals bij het laatste proces, binnen de kortste keren afgehandeld. De allochtonen lagen bij wijze van spreken nog niet in hun graf, toen de -ontoerekeningsvatbare ??- misdadiger al veroordeeld was en in de cel zat. |
Citaat:
|
De moord op jeanneke uit antwerpen;monddood gezwegen door de pers.Nergens vermeld geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal je even een voorbeeld geven hoe het er in werkelijkheid aan toegaat. Een werknemer schreef een ''scheef'' woord op de c4 van een alochtone werknemer met als gevolg een klacht en een forse boete aan zijn been. Een bende Turken doet een fysiek racistische aanval op een groep Joodse kinderen met als gevolg een straf....... een gratis reisje Amsterdam. En bij die Turken waren ook meerderjarigen, dus die vlieger van minderjarigen gaat hier niet op. |
Bijna iedere allochtoon wordt met racisme geconfronteerd dus wat is je punt? Autochtonen zijn de slachtoffers van de wrede barbaarse allochtonen? Ga je het gedrag van enkelingen uitvergroten en de hele allochtone gemeenschap veroordelen. Dan kan ik ook hoor. Maar het was gisteren al pijnlijk duidelijk dat u geen groot licht bent.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be