Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Walen willen Brussel blokkeren op 15 november 2007 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97766)

stropkeuh 12 november 2007 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 3063734)
ik werk die dag niet maar voel er veel voor om blokkades te rammen. Vooral mijn leeuwenvlag niet vergeten.

Aha, gij gaat die walen eens "goeiendag" gaan zeggen...:lol: :lol:

ICE-MAN 12 november 2007 18:36

moet ik nu donderdag terug dienen bull-bar op mijne Land-Rover monteren om naar Brussel te rijden of hoe zit dat nu ????;-)

Freddie 12 november 2007 18:46

De 15 november, is dat geen vrije dag voor ambetantenaren?

garfield 12 november 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 3067095)

Ja, zelfs den 16 is er dienstvrijstelling 8-)

Amon_Re 12 november 2007 20:31

Weet men eigenlijk wie de organisator is van deze klucht?

Paracelsus 12 november 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 3067313)
Weet men eigenlijk wie de organisator is van deze klucht?

't ruikt alleszins sterk naar RWF als je 't mij vraagt.

'k Vraag me af of er tien man op af zal komen...

Amon_Re 12 november 2007 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3067335)
't ruikt alleszins sterk naar RWF als je 't mij vraagt.

'k Vraag me af of er tien man op af zal komen...

Laat ze zich maar belachelijk maken en de Vlaming verder opjutten, moest ik nie beter weten 'k zou haast denken dat de Waalse politiek België willen opblazen.

Zouden die nu echt niet inzien dat het verder jutten van de Vlaming nefast is voor hun eigen doelstelling?

Rudy Van Nespen 12 november 2007 21:33

Dit initiatief is te belachelijk om los te lopen. Ik denk dat we er nie veel volk gaan zien.
Het kansje dat er één echte belangrijke snelweg wordt afgesloten is wel héél klein.
Het lijkt me een even zot idee als dat het TAK, Voorpost en dergelijke elke week er eentje uit hun separatistische duim zuigen...

15 november zal een gewone dag als elke andere zijn, buiten mijn jaarlijkse toast op de Koning.

Internaut 13 november 2007 03:55

goed zo, mooi confrontatie/conflictmodel.
Erg hoe ze over ons denken, zo kan het niet meer verder. Ik begrijp dat velen kwaad zijn. Dit is een regelrechte aanval naar iedere Vlaming toe.
BHV is eens nog niet echt gesplitst. Waarom gunnen ze ons de onafhankelijkheid niet, we betalen al zo veel en zo lang. Stinkende arme ongezonde rotstreek ja.

driewerf 13 november 2007 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 3063649)
En dan zitten walen te janken dat vlamingen zeggen dat walen dom zijn en te lui zijn,tja,ze tonen het nu zelf nog maar eens aan,dus het is een feit.

die jongens komen speciaal vroeg uit hun beddeke om om 5 uur op de autostrade te staan, en gij noemt die lui. :-(

ancapa 13 november 2007 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 3067095)

we maken zelfs de brug... laat ze maar doen de losers, les petits cons... :lol:

ancapa 13 november 2007 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 3068117)
die jongens komen speciaal vroeg uit hun beddeke om om 5 uur op de autostrade te staan, en gij noemt die lui. :-(

tuurlijk ! 't is toch niet om te werken 8O

ze kunnen enkel mensen ambeteren en koeioneren :-(

ancapa 13 november 2007 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN (Bericht 3067058)
moet ik nu donderdag terug dienen bull-bar op mijne Land-Rover monteren om naar Brussel te rijden of hoe zit dat nu ????;-)

zo ene met grote horens op ;-)

Brusseleir 13 november 2007 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 3067506)
Dit initiatief is te belachelijk om los te lopen. Ik denk dat we er nie veel volk gaan zien.
Het kansje dat er één echte belangrijke snelweg wordt afgesloten is wel héél klein.
Het lijkt me een even zot idee als dat het TAK, Voorpost en dergelijke elke week er eentje uit hun separatistische duim zuigen...

15 november zal een gewone dag als elke andere zijn, buiten mijn jaarlijkse toast op de Koning.

Net wat ik wilde zeggen, behalve de toast dan.

backfire 13 november 2007 09:32

Ik hoor / lees hier niets meer van. Me dunkt een maat voor niets.

Karma 13 november 2007 09:48

Eigenlijk simpel ... als er een blokkade komt kan onze geldstroom naar Wallonie niet meer door he.

van exaerde herman 13 november 2007 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3064407)
Hopelijk voeren ze dit plan uit en zorgen ze voor veel financiële schade. De Vlaming zal dan inderdaad nog sneller radicaliseren. Jammer dat het enkel bij woorden zal bijven.

ik hoop dat ze voor file's kunnen zorgen.maar ze zullen niet met genoeg zijn vrees ik.

van exaerde herman 13 november 2007 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 3063854)
Brussel is al lang nu een Franstalige stad geworden en natuurlijk dat ze het recht hebben om zoiets te doen. Uitlokken van geweld? De Vlamingen zoeken de problemen, ze zullen die vinden.

u bent wel erg lang in verlof geweest.

Den Ardennees 13 november 2007 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 3067346)
(...)

Zouden die nu echt niet inzien dat het verder jutten van de Vlaming nefast is voor hun eigen doelstelling?

daarin geef ik u volledig gelijk, maar ik stel vast dat vele Franstalige politici en media zichzelf es die vraag zouden moeten stellen.

ancapa 13 november 2007 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3068396)
Eigenlijk simpel ... als er een blokkade komt kan onze geldstroom naar Wallonie niet meer door he.

ja, maar daar geloven ze nog niets van... en trouwens die stunt van Bart Dewever was trouwens vals geld, dus allemaal gelogen :oops: :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be