![]() |
Citaat:
|
moet ik nu donderdag terug dienen bull-bar op mijne Land-Rover monteren om naar Brussel te rijden of hoe zit dat nu ????;-)
|
De 15 november, is dat geen vrije dag voor ambetantenaren?
|
Citaat:
|
Weet men eigenlijk wie de organisator is van deze klucht?
|
Citaat:
'k Vraag me af of er tien man op af zal komen... |
Citaat:
Zouden die nu echt niet inzien dat het verder jutten van de Vlaming nefast is voor hun eigen doelstelling? |
Dit initiatief is te belachelijk om los te lopen. Ik denk dat we er nie veel volk gaan zien.
Het kansje dat er één echte belangrijke snelweg wordt afgesloten is wel héél klein. Het lijkt me een even zot idee als dat het TAK, Voorpost en dergelijke elke week er eentje uit hun separatistische duim zuigen... 15 november zal een gewone dag als elke andere zijn, buiten mijn jaarlijkse toast op de Koning. |
goed zo, mooi confrontatie/conflictmodel.
Erg hoe ze over ons denken, zo kan het niet meer verder. Ik begrijp dat velen kwaad zijn. Dit is een regelrechte aanval naar iedere Vlaming toe. BHV is eens nog niet echt gesplitst. Waarom gunnen ze ons de onafhankelijkheid niet, we betalen al zo veel en zo lang. Stinkende arme ongezonde rotstreek ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze kunnen enkel mensen ambeteren en koeioneren :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Net wat ik wilde zeggen, behalve de toast dan. |
Ik hoor / lees hier niets meer van. Me dunkt een maat voor niets.
|
Eigenlijk simpel ... als er een blokkade komt kan onze geldstroom naar Wallonie niet meer door he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be