![]() |
Citaat:
nochtans is VB een partij. de heilige Dewinter ? patroonheilige der kampbewakers ? :-P :roll: |
Citaat:
Abdelkader, je vroeg de betekenis van flemen. Wel hier heb je ze. 8-) |
Citaat:
En als u daar nog een reclame spotje van maakt met een glas bierke in je hand ,dan denk ik dat u de geslaagde vlaming bent in heel vlaanderen !!! :twisted: |
Citaat:
Dus ga maar geschiedenis leren Online, jij weet helemaal niets van de geschiedenis. De profeet van vlaams Belang, Hitler Adolf, is de geestelijke vader van Vlaams Belang: een gevaarlijke racistische nationalistische nazistische facistische ideologie. Zonde twijfel! Groetjes Yahya |
Citaat:
wat een interessante verhelderende les geschiedenis zeg :-P :roll: die poco-gevallen toch e :-P en trouwens, wat heeft WO 2 te zien met moslimterrorisme ? Is moslimterrorisme ok omdat het toevallig moslims zijn mss ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Hitler erbij sleuren is een teken van zwakte : vluchtgedrag bij gebrek aan argumenten, of bij gebrek aan lef om de moordproza uit de koran toe te geven. By the way, Mein Kampf is het best verkocht boek in de islamwereld. Zotte Adolf vond ook veel insipratie bij jullie zotte Mo. |
Citaat:
Mr geen vlaming. Wanneer is je familie hierheen gekomen ? in 1302 of zo ? ik denk het nt. dus .... je bent geen vlaming ( geen ramp e, mr is wel zo ) als je hier nog geen honderden jaren bent ( qua afstamming natuurlijk ) dan kan je je geen vlaming noemen. noem je belg, marokkaan, europeaan, afrikaan, wereldburger ..... mr jezelf een vlaming noemen kan nt, nogmaals je bent er geen. |
[quote=Online;3064636]
Citaat:
idd, zeer juist Online :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie gaat hier in Vlaanderen andere ideologie durven volgenals de gevaarlijke racistische nazistische facistische vlaams belang aan de macht komt ? Ik zal da wel durven en zal zeggen kus mijn kloten, klaar!! maar ik heb het hier over andere mensen die een andere ideologie volgen. groetjes yahya |
Citaat:
qua afstamming ben je een vlaming en geen waal. |
Ja, als we naar de afstamming gaan kijken zijn we allemaal Afrikanen hoor. Welkom broeder!
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja, Vb komt nooit aan de macht, dat weet iedereen ( incluis hun kiezers ) dat is allemaal .... jawel, ........ poco-zever |
Citaat:
Geconfronteerd met de moordverzen uit de koran, krijgen moslims het bijzonder lastig. Niets kwetst meer dan de waarheid. Het gemaneuvreer van Fikr is daar het beste bewijs voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent dus geen vlaming. zoveel is duidelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be