![]() |
Citaat:
nu is t eerder omgekeerd ... en bewonderend ... "amai 8O , dat jullie daar zo rustig onder kunnen blijven en mee om kunnen gaan ..." veel plezanter (terwijl we zelf t gevoel hebben van nog te dikwijls emotioneel te reageren) |
Citaat:
Dat emotioneel reageren is normaal, iedereen zou wel eens ff het noorden verliezen bij drukke kinderen. Zolang je maar weet hoe je er voor jezelf en voor je kinderen het best mee omgaat, is het allemaal zo erg niet. Tenslotte kunnen die kinderen er zelf niet veel aan doen. Zulke kinderen reageren nu eenmaal heel sterk op prikkels uit de omgeving. En ze nemen het enorm snel op en over. |
idd wat een klote opmerkingen...
uit wat ik hier lees, denk ik dat jullie het geweldig doen en gedaan hebben. duupje heeft gelijk, he. We zijn ook allemaal maar mensen en soms wordt het iedereen wel een teveel... |
Citaat:
Kleine kindjes, kleine zorgen .... grote kindjes, grote zorgen... :-P Ik heb een prinsesje van 6.5 jaar.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Willen we gokken over het feit dat deze affiche (gesponsord) gaat overleven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag de moderators deze draad onmiddelijk te sluiten ja!
This nog niet genoeg dat mijn collega binnenkort zal bevallen. Mijn vriendin zit ook al aan mijn mouw te trekken, waarop ik me ervanuit maak, zullen we nog wat trainen schat? |
Citaat:
|
Citaat:
Doet mij denken aan dit, reeds eerder geplaatst, filmpje :p http://nl.youtube.com/watch?v=dhVusVnq4Fs |
Citaat:
|
nee, jong... ze geven niet af... Ze zitten veel te warm...
Ben vandaag 38 weken... pffffffffffffff lol Vanavond naar de dokter en dan zal het wel inleiden worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be