parcifal |
18 december 2007 10:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
(Bericht 3154433)
Ik twijfel er niet aan dat men er aan gedacht heeft of zal aan denken om Ron Paul te vermoorden. Ron Paul zegt zelf dat die kans bestaat, voorbeelden uit het verleden zijn er legio. Iedere keer dat de macht van het establishment teveel bedreigt wordt is dit zo, soms met dreigementen soms zelfs met moord.
|
Toch grappig dat exodus aan zo weinig twijfelt.
Wel jammer dat hij er zo vaak naast zit met zijn ideeën.
Ach, het is een beetje zielig soms.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
(Bericht 3154433)
Wat hun vooral tegenhoudt is de reactie van het publiek. Ze willen geen martelaar creeren en het volk nog strijdlustiger maken. In het geval van Ron Paul zou het alleszidns minder moeilijk zijn om het op een "lone nut" te steken, maar laten we hopen dat dit niet gebeurd.
|
De believers en hun goeroe Alex Jones zijn blijkbaar vast van plan om van Ron Paul een martelaar te maken.
Moest Alex Jones ermee wegkomen, knalde hij 'm ongetwijfeld zelf neer. Zo cynisch ben ik wel al geworden betreffende dhr. Jones en zijn kwispelende poedels.
Maar waarschijnlijk zal Ron Paul gewoon te weinig stemmen halen, wat dan weer een bewijs zal zijn voor Jones cum suis voor stemfraude en een samenzwering van het establishment tegen Ron Paul.
Eigenlijk wint Jones altijd behalve wanneer Ron Paul effectief president zou worden.
Toch geen slechte winstkans lijkt me. :?
|